Scania G20 a V5: Kabiny a motory
11
/
12
Prohlédnout znovu
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Nová kabina G ve verzi Highline nabízí velkou výšku. Středový tunel však kvůli nízko uložené kabině vymazat nelze.
|
acz
Spací kabina nabízí široké lůžko
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Nízká denní kabina kombinovaná se šestiválcem se výborně hodí například pro transport osobních vozidel či těžkých nápojů
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Pětiválec DC09 obdržel kromě jiného zvýšený kompresní poměr
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Nejvyšší kabiny R a S bez středového tunelu se u vozidel Scania nejvíce hodí do mezinárodní dopravy
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků