Scania G20 a V5: Kabiny a motory
12
/
12
Prohlédnout znovu
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Nová kabina G ve verzi Highline nabízí velkou výšku. Středový tunel však kvůli nízko uložené kabině vymazat nelze.
|
acz
Spací kabina nabízí široké lůžko
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Nízká denní kabina kombinovaná se šestiválcem se výborně hodí například pro transport osobních vozidel či těžkých nápojů
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Pětiválec DC09 obdržel kromě jiného zvýšený kompresní poměr
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Nejvyšší kabiny R a S bez středového tunelu se u vozidel Scania nejvíce hodí do mezinárodní dopravy
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem