Scania G20 a V5: Kabiny a motory

4/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Scania G20 a V5: Kabiny a motory
    Scania G20 a V5: Kabiny a motory| Zdroj: acz
  • Scania G20 a V5: Kabiny a motory
    Scania G20 a V5: Kabiny a motory| Zdroj: acz
  • Nová kabina G ve verzi Highline nabízí velkou výšku. Středový tunel však kvůli nízko uložené kabině vymazat nelze.
    Nová kabina G ve verzi Highline nabízí velkou výšku. Středový tunel však kvůli nízko uložené kabině vymazat nelze.| Zdroj: acz
  • Spací kabina nabízí široké lůžko
    Spací kabina nabízí široké lůžko| Zdroj: acz
  • Scania G20 a V5: Kabiny a motory
    Scania G20 a V5: Kabiny a motory| Zdroj: acz
  • Budka G umožňuje nízký nástup.
    Budka G umožňuje nízký nástup.| Zdroj: acz
  • Nízká denní kabina kombinovaná se šestiválcem se výborně hodí například pro transport osobních vozidel či těžkých nápojů
    Nízká denní kabina kombinovaná se šestiválcem se výborně hodí například pro transport osobních vozidel či těžkých nápojů| Zdroj: acz
  • Budka G umožňuje nízký nástup.
    Budka G umožňuje nízký nástup.| Zdroj: acz
  • Budka G umožňuje nízký nástup.
    Budka G umožňuje nízký nástup.| Zdroj: acz
  • Pětiválec DC09 obdržel kromě jiného zvýšený kompresní poměr
    Pětiválec DC09 obdržel kromě jiného zvýšený kompresní poměr| Zdroj: acz
  • Scania G20 a V5: Kabiny a motory
    Scania G20 a V5: Kabiny a motory| Zdroj: acz
  • Nejvyšší kabiny R a S bez středového tunelu se u vozidel Scania nejvíce hodí do mezinárodní dopravy
    Nejvyšší kabiny R a S bez středového tunelu se u vozidel Scania nejvíce hodí do mezinárodní dopravy| Zdroj: acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
Nová kabina G ve verzi Highline nabízí velkou výšku. Středový tunel však kvůli nízko uložené kabině vymazat nelze.
Spací kabina nabízí široké lůžko
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
Budka G umožňuje nízký nástup.
Nízká denní kabina kombinovaná se šestiválcem se výborně hodí například pro transport osobních vozidel či těžkých nápojů
Budka G umožňuje nízký nástup.
Budka G umožňuje nízký nástup.
Pětiválec DC09 obdržel kromě jiného zvýšený kompresní poměr
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
Nejvyšší kabiny R a S bez středového tunelu se u vozidel Scania nejvíce hodí do mezinárodní dopravy