Na přístrojovém štítu se nacházel ukazatel nabití akumulátorů|
Zdroj: acz
Tlačítkem lze aktivovat ryze elektrický režim, na který lze ujet až 2 km|
Zdroj: acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz|
Zdroj: acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz|
Zdroj: acz
Scania G320 GX2 Hybrid|
Zdroj: acz
Scania G320 GX2 Hybrid|
Zdroj: acz
Scania G320 GX2 Hybrid|
Zdroj: acz
Velké distribuční vozidlo mělo na zádi nakládací čelo|
Zdroj: acz
Scania G320 GX2 Hybrid|
Zdroj: acz
Scania G320 GX2 Hybrid|
Zdroj: acz
Hybridní systém přidává pohotovostní hmotnosti vozidla 790 kg|
Zdroj: acz
Scania G320 GX2 Hybrid|
Zdroj: acz
Scania G320 GX2 Hybrid|
Zdroj: acz
Scania G320 GX2 Hybrid|
Zdroj: acz
Scania G320 GX2 Hybrid|
Zdroj: acz
Chladič akumulátorů a převodníku napětí se nachází krytý uprostřed podvozku|
Zdroj: acz
Pohon Euro VI si vyžaduje kromě nafty také činidlo Adblue|
Zdroj: acz
Ve schodech spolujezdce se nacházely elektrické přípojky pro předehřívání motoru a kabiny|
Zdroj: acz