Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid

1/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
    Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid| Zdroj: acz
  • Na přístrojovém štítu se nacházel ukazatel nabití akumulátorů
    Na přístrojovém štítu se nacházel ukazatel nabití akumulátorů| Zdroj: acz
  • Tlačítkem lze aktivovat ryze elektrický režim, na který lze ujet až 2 km
    Tlačítkem lze aktivovat ryze elektrický režim, na který lze ujet až 2 km| Zdroj: acz
  • Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
    Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz| Zdroj: acz
  • Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
    Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz| Zdroj: acz
  • Scania G320 GX2 Hybrid
    Scania G320 GX2 Hybrid| Zdroj: acz
  • Scania G320 GX2 Hybrid
    Scania G320 GX2 Hybrid| Zdroj: acz
  • Scania G320 GX2 Hybrid
    Scania G320 GX2 Hybrid| Zdroj: acz
  • Velké distribuční vozidlo mělo na zádi nakládací čelo
    Velké distribuční vozidlo mělo na zádi nakládací čelo| Zdroj: acz
  • Scania G320 GX2 Hybrid
    Scania G320 GX2 Hybrid| Zdroj: acz
  • Scania G320 GX2 Hybrid
    Scania G320 GX2 Hybrid| Zdroj: acz
  • Hybridní systém přidává pohotovostní hmotnosti vozidla 790 kg
    Hybridní systém přidává pohotovostní hmotnosti vozidla 790 kg| Zdroj: acz
  • Scania G320 GX2 Hybrid
    Scania G320 GX2 Hybrid| Zdroj: acz
  • Scania G320 GX2 Hybrid
    Scania G320 GX2 Hybrid| Zdroj: acz
  • Scania G320 GX2 Hybrid
    Scania G320 GX2 Hybrid| Zdroj: acz
  • Scania G320 GX2 Hybrid
    Scania G320 GX2 Hybrid| Zdroj: acz
  • Chladič akumulátorů a převodníku napětí se nachází krytý uprostřed podvozku
    Chladič akumulátorů a převodníku napětí se nachází krytý uprostřed podvozku| Zdroj: acz
  • Pohon Euro VI si vyžaduje kromě nafty také činidlo Adblue
    Pohon Euro VI si vyžaduje kromě nafty také činidlo Adblue| Zdroj: acz
  • Ve schodech spolujezdce se nacházely elektrické přípojky pro předehřívání motoru a kabiny
    Ve schodech spolujezdce se nacházely elektrické přípojky pro předehřívání motoru a kabiny| Zdroj: acz
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
Na přístrojovém štítu se nacházel ukazatel nabití akumulátorů
Tlačítkem lze aktivovat ryze elektrický režim, na který lze ujet až 2 km
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
Scania G320 GX2 Hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid
Velké distribuční vozidlo mělo na zádi nakládací čelo
Scania G320 GX2 Hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid
Hybridní systém přidává pohotovostní hmotnosti vozidla 790 kg
Scania G320 GX2 Hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid
Chladič akumulátorů a převodníku napětí se nachází krytý uprostřed podvozku
Pohon Euro VI si vyžaduje kromě nafty také činidlo Adblue
Ve schodech spolujezdce se nacházely elektrické přípojky pro předehřívání motoru a kabiny