SEAT Toledo (1991–1999): Když ještě Španělé měli svoji Octavii

16/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nejvýkonnějším Toledem byl model GT 16V s šestnáctiventilovým dvoulitrem DOHC s vícebodovým vstřikováním paliva.
    Nejvýkonnějším Toledem byl model GT 16V s šestnáctiventilovým dvoulitrem DOHC s vícebodovým vstřikováním paliva.| Zdroj: Seat
  • Pětimístný sedan nižší střední třídy SEAT Toledo dostal líbivou pětidveřovou karoserii navrženou studiem Italdesign.
    Pětimístný sedan nižší střední třídy SEAT Toledo dostal líbivou pětidveřovou karoserii navrženou studiem Italdesign.| Zdroj: Seat
  • SEAT Toledo měl podobně jako naše Škoda Octavia karoserii typu liftback s výklopnou stupňovitou zádí.
    SEAT Toledo měl podobně jako naše Škoda Octavia karoserii typu liftback s výklopnou stupňovitou zádí.| Zdroj: Seat
  • Toledo mělo rozvor náprav 2471 mm a rozměry 4321 x 1662 x 1424 mm (délka x šířka x výška).
    Toledo mělo rozvor náprav 2471 mm a rozměry 4321 x 1662 x 1424 mm (délka x šířka x výška).| Zdroj: Seat
  • Vybrané vyšší verze Seatu Toledo se na zádi pyšnily nízkým spoilerem.
    Vybrané vyšší verze Seatu Toledo se na zádi pyšnily nízkým spoilerem.| Zdroj: Seat
  • Pro letní olympijské hry, konané v roce 1992 ve španělské Barceloně vznikla elektrická verze Seatu Toledo nazvaná Eléctrico Olímpico.
    Pro letní olympijské hry, konané v roce 1992 ve španělské Barceloně vznikla elektrická verze Seatu Toledo nazvaná Eléctrico Olímpico.| Zdroj: Seat
  • Od roku 1992 se Seaty Toledo prodávaly ve Velké Británii s volantem na pravé straně.
    Od roku 1992 se Seaty Toledo prodávaly ve Velké Británii s volantem na pravé straně.| Zdroj: Autoevolution
  • Terénní závodní vozidla Seat Toledo Marathon vznikla v roce 1992 v počtu dvou kusů a byla určena pro Dakar.
    Terénní závodní vozidla Seat Toledo Marathon vznikla v roce 1992 v počtu dvou kusů a byla určena pro Dakar.| Zdroj: Seat
  • Toledo Marathon mělo vzadu obrovský spoiler a děrovanou zadní stěnu k odvětrání motoru umístěného vzadu.
    Toledo Marathon mělo vzadu obrovský spoiler a děrovanou zadní stěnu k odvětrání motoru umístěného vzadu.| Zdroj: Wikipedia
  • SEAT Toledo Podium z roku 1992 poháněl dvoulitrový čtyřválec a dosahoval rychlost 195 km/h.
    SEAT Toledo Podium z roku 1992 poháněl dvoulitrový čtyřválec a dosahoval rychlost 195 km/h.| Zdroj: Seat
  • V roce 1995 se začalo vyrábět modernizované provedení s hladšími a zakulacenějšími nárazníky, novou přední maskou, světlomety a blikači s čirým sklem.
    V roce 1995 se začalo vyrábět modernizované provedení s hladšími a zakulacenějšími nárazníky, novou přední maskou, světlomety a blikači s čirým sklem.| Zdroj: Seat
  • Kruhové ručkové přístroje byly umístěné před čtyřramenným volantem a ovladače na středovém panelu.
    Kruhové ručkové přístroje byly umístěné před čtyřramenným volantem a ovladače na středovém panelu.| Zdroj: Museo Seat
  • Od roku 1996 používala Seaty Toledo britská policie.
    Od roku 1996 používala Seaty Toledo britská policie.| Zdroj: Wheelsage.org
  • SEAT Toledo TDI měl úsporný vznětový motor 1,9 litru s turbodmychadlem a přímým vstřikem paliva.
    SEAT Toledo TDI měl úsporný vznětový motor 1,9 litru s turbodmychadlem a přímým vstřikem paliva.| Zdroj: Seat
  • Druhá generace (Typ 1M) se vyráběla v Martorellu v letech 1998 až 2004 s modernější karoserií opět od Giugiara.
    Druhá generace (Typ 1M) se vyráběla v Martorellu v letech 1998 až 2004 s modernější karoserií opět od Giugiara.| Zdroj: Seat
Nejvýkonnějším Toledem byl model GT 16V s šestnáctiventilovým dvoulitrem DOHC s vícebodovým vstřikováním paliva.
Pětimístný sedan nižší střední třídy SEAT Toledo dostal líbivou pětidveřovou karoserii navrženou studiem Italdesign.
SEAT Toledo měl podobně jako naše Škoda Octavia karoserii typu liftback s výklopnou stupňovitou zádí.
Toledo mělo rozvor náprav 2471 mm a rozměry 4321 x 1662 x 1424 mm (délka x šířka x výška).
Vybrané vyšší verze Seatu Toledo se na zádi pyšnily nízkým spoilerem.
Pro letní olympijské hry, konané v roce 1992 ve španělské Barceloně vznikla elektrická verze Seatu Toledo nazvaná Eléctrico Olímpico.
Od roku 1992 se Seaty Toledo prodávaly ve Velké Británii s volantem na pravé straně.
Terénní závodní vozidla Seat Toledo Marathon vznikla v roce 1992 v počtu dvou kusů a byla určena pro Dakar.
Toledo Marathon mělo vzadu obrovský spoiler a děrovanou zadní stěnu k odvětrání motoru umístěného vzadu.
SEAT Toledo Podium z roku 1992 poháněl dvoulitrový čtyřválec a dosahoval rychlost 195 km/h.
V roce 1995 se začalo vyrábět modernizované provedení s hladšími a zakulacenějšími nárazníky, novou přední maskou, světlomety a blikači s čirým sklem.
Kruhové ručkové přístroje byly umístěné před čtyřramenným volantem a ovladače na středovém panelu.
Od roku 1996 používala Seaty Toledo britská policie.
SEAT Toledo TDI měl úsporný vznětový motor 1,9 litru s turbodmychadlem a přímým vstřikem paliva.
Druhá generace (Typ 1M) se vyráběla v Martorellu v letech 1998 až 2004 s modernější karoserií opět od Giugiara.