Šestý smysl automobilů? Takto fungují asistenty nouzového brzdění

6/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Asistenty nouzového brzdění
    Asistenty nouzového brzdění| Zdroj: Svět Motorů
  • V testech, kde přecházel chodec za autem, měly problémy škodovka, renault, tesla i čínský BYD
    V testech, kde přecházel chodec za autem, měly problémy škodovka, renault, tesla i čínský BYD| Zdroj: Svět Motorů
  • Cyklista jedoucí za autem byl jedním z dalších testů. Inženýři z ADAC vše zkoušejí na svém bezpečném testovacím okruhu.
    Cyklista jedoucí za autem byl jedním z dalších testů. Inženýři z ADAC vše zkoušejí na svém bezpečném testovacím okruhu.| Zdroj: Svět Motorů
  • Enyaq od Škodovky velmi dobře reagoval na pevnou překážku za sebou, v hodnocení dostal 100 procent
    Enyaq od Škodovky velmi dobře reagoval na pevnou překážku za sebou, v hodnocení dostal 100 procent| Zdroj: Svět Motorů
  • Zadní kamery, podle kterých řidiči couvají, neumí rozpoznat hloubku. Systém proto musí vzdálenost jen odhadovat.
    Zadní kamery, podle kterých řidiči couvají, neumí rozpoznat hloubku. Systém proto musí vzdálenost jen odhadovat.| Zdroj: Svět Motorů
  • Toyota už před lety zjistila, že inteligentní ultrazvukový lokátor sníží nehody při parkování až o 70 %
    Toyota už před lety zjistila, že inteligentní ultrazvukový lokátor sníží nehody při parkování až o 70 %| Zdroj: Svět Motorů
Asistenty nouzového brzdění
V testech, kde přecházel chodec za autem, měly problémy škodovka, renault, tesla i čínský BYD
Cyklista jedoucí za autem byl jedním z dalších testů. Inženýři z ADAC vše zkoušejí na svém bezpečném testovacím okruhu.
Enyaq od Škodovky velmi dobře reagoval na pevnou překážku za sebou, v hodnocení dostal 100 procent
Zadní kamery, podle kterých řidiči couvají, neumí rozpoznat hloubku. Systém proto musí vzdálenost jen odhadovat.
Toyota už před lety zjistila, že inteligentní ultrazvukový lokátor sníží nehody při parkování až o 70 %