Shelby G.T.350H je sporťák pro každého. Jeden unikát jezdí i u nás

31/81
Přehled fotografií
Zavřít
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Osmiválec se dočkal kompletní generálky, počitadlo kilometrů se proto vynulovalo. Vůz od letošního jara zvládl přes 2000 kilometrů.
    Osmiválec se dočkal kompletní generálky, počitadlo kilometrů se proto vynulovalo. Vůz od letošního jara zvládl přes 2000 kilometrů.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Krásný interiér s chromovanými detaily a dřevěným věncem volantu
    Krásný interiér s chromovanými detaily a dřevěným věncem volantu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Krásný interiér s chromovanými detaily a dřevěným věncem volantu
    Krásný interiér s chromovanými detaily a dřevěným věncem volantu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Originální otáčkoměr na palubní desce je cejchován až do devíti tisíc. Síla motoru ovšem vrcholí níž.
    Originální otáčkoměr na palubní desce je cejchován až do devíti tisíc. Síla motoru ovšem vrcholí níž.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Většina exemplářů, které si v Hertzu objednali, dostala třístupňový automat. Vzhledem k účelu to byla čistě pragmatická volba. Manuálů vzniklo pouze 85.
    Většina exemplářů, které si v Hertzu objednali, dostala třístupňový automat. Vzhledem k účelu to byla čistě pragmatická volba. Manuálů vzniklo pouze 85.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Stejně jako u neméně slavného AC Cobra se motiv jedovatého hada objevil i zde
    Stejně jako u neméně slavného AC Cobra se motiv jedovatého hada objevil i zde| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • V kabině máte všechny důležité ovládací prvky hned při ruce
    V kabině máte všechny důležité ovládací prvky hned při ruce| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • První Shelby G.T.350 z roku 1965 neměly zadní sedadla. O rok mladší exemplář už dostal dvojici míst se sklopným opěradlem.
    První Shelby G.T.350 z roku 1965 neměly zadní sedadla. O rok mladší exemplář už dostal dvojici míst se sklopným opěradlem.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Carroll Shelby se podepsal pod jedny z nejlepších fordů historie. G.T.350H není výjimkou.
    Carroll Shelby se podepsal pod jedny z nejlepších fordů historie. G.T.350H není výjimkou.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Červená se zlatými pruhy je v rámci verze G.T.350H výjimečná kombinace. Při lakování se dbalo na přesné rozměry pruhů. Ty hlavní, táhnoucí se před střed vozu, se totiž mírně zužují.
    Červená se zlatými pruhy je v rámci verze G.T.350H výjimečná kombinace. Při lakování se dbalo na přesné rozměry pruhů. Ty hlavní, táhnoucí se před střed vozu, se totiž mírně zužují.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350 z roku 1966 má výhodu nízké hmotnosti. Následovníci už výrazně přibrali.
    Shelby G.T.350 z roku 1966 má výhodu nízké hmotnosti. Následovníci už výrazně přibrali.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Osmiválec o objemu 4,7 litru v Shelby American dostal například čtyřkomorový karburátor a jiné nasávání
    Osmiválec o objemu 4,7 litru v Shelby American dostal například čtyřkomorový karburátor a jiné nasávání| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Před prodejem zákazníkům byla všechna auta přestříkána na bílo. Původní lak ovšem zůstal pod novou vrstvou, což byl případ i červeného kousku na fotkách.
    Před prodejem zákazníkům byla všechna auta přestříkána na bílo. Původní lak ovšem zůstal pod novou vrstvou, což byl případ i červeného kousku na fotkách.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Někteří dočasní majitelé vytáhli i na okruh, kde se vůz necítil vůbec nepatřičně. Charakterem se totiž závodním speciálům blížil.
    Někteří dočasní majitelé vytáhli i na okruh, kde se vůz necítil vůbec nepatřičně. Charakterem se totiž závodním speciálům blížil.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Vůz je sice po důkladné renovaci, většina součástek je ovšem původní. Platí to i pro motor a třístupňový automat. Kola jsou originál. Vzhledem k jejich specifi cké podobě se nechávala zrenovovat.
    Vůz je sice po důkladné renovaci, většina součástek je ovšem původní. Platí to i pro motor a třístupňový automat. Kola jsou originál. Vzhledem k jejich specifi cké podobě se nechávala zrenovovat.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Shelby G.T.350H
    Shelby G.T.350H| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
Osmiválec se dočkal kompletní generálky, počitadlo kilometrů se proto vynulovalo. Vůz od letošního jara zvládl přes 2000 kilometrů.
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Krásný interiér s chromovanými detaily a dřevěným věncem volantu
Krásný interiér s chromovanými detaily a dřevěným věncem volantu
Shelby G.T.350H
Originální otáčkoměr na palubní desce je cejchován až do devíti tisíc. Síla motoru ovšem vrcholí níž.
Většina exemplářů, které si v Hertzu objednali, dostala třístupňový automat. Vzhledem k účelu to byla čistě pragmatická volba. Manuálů vzniklo pouze 85.
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Stejně jako u neméně slavného AC Cobra se motiv jedovatého hada objevil i zde
V kabině máte všechny důležité ovládací prvky hned při ruce
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
První Shelby G.T.350 z roku 1965 neměly zadní sedadla. O rok mladší exemplář už dostal dvojici míst se sklopným opěradlem.
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Carroll Shelby se podepsal pod jedny z nejlepších fordů historie. G.T.350H není výjimkou.
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Červená se zlatými pruhy je v rámci verze G.T.350H výjimečná kombinace. Při lakování se dbalo na přesné rozměry pruhů. Ty hlavní, táhnoucí se před střed vozu, se totiž mírně zužují.
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350 z roku 1966 má výhodu nízké hmotnosti. Následovníci už výrazně přibrali.
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Osmiválec o objemu 4,7 litru v Shelby American dostal například čtyřkomorový karburátor a jiné nasávání
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Před prodejem zákazníkům byla všechna auta přestříkána na bílo. Původní lak ovšem zůstal pod novou vrstvou, což byl případ i červeného kousku na fotkách.
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Někteří dočasní majitelé vytáhli i na okruh, kde se vůz necítil vůbec nepatřičně. Charakterem se totiž závodním speciálům blížil.
Shelby G.T.350H
Vůz je sice po důkladné renovaci, většina součástek je ovšem původní. Platí to i pro motor a třístupňový automat. Kola jsou originál. Vzhledem k jejich specifi cké podobě se nechávala zrenovovat.
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H
Shelby G.T.350H