Všechny vozy Shelby Mustang GT 350 ročníku 1965 byly nalakovány bílou barvou s modrými pruhy Le Mans.|
Zdroj: WheelsAge.org
Shelby Mustang GT 350 vycházel z Fordu Mustang v provedení fastback a měl tedy stejný rozvor náprav 2 743 mm a rozměry 4 613 x 1 732 x 1 298 mm.|
Zdroj: WheelsAge.org
Na prahových pruzích měly Shelby Mustangy z roku 1965 nápisy G.T.350 (s tečkami).|
Zdroj: WheelsAge.org
Shelby Mustangy GT 350 se daly také pořídit s opačným barevným provedením: s modrou karoserií a bílými pruhy.|
Zdroj: WheelsAge.org
Před sportovním volantem s dřevěným věncem měl GT 350 rychloměr s vodorovnou stupnicí. Otáčkoměr byl umístěn ve středu palubní desky.|
Zdroj: WheelsAge.org
Dvoumístné Shelby Mustangy GT 350 měly náhradní kolo umístěné vzadu místo zadních sedadel.|
Zdroj: WheelsAge.org
GT 350 poháněl 4,7litrový vidlicový osmiválec Windsor 289 s výkonem 274 až 310 koní.|
Zdroj: WheelsAge.org
GT 350 měl nezávislé zavěšení předních kol s rameny nestejné délky a pérování vinutými pružinami. Tuhá zadní náprava byla odpružena listovými pery.|
Zdroj: WheelsAge.org
Jeden ze dvou prototypů závodních GT 350 R (podvozek 5R002). V aukci byl prodán za rekordní sumu 3,85 milionů dolarů.|
Zdroj: Motortrend.com
Na vývoji GT 350 R se podíleli závodník Ken Miles a technik Chuck Candwell. Bylo vyrobeno 34 kusů.|
Zdroj: WheelsAge.org
Vozy Shelby GT 350 ročníku 1966 byly komfortnější, měly zadní sedadla a bylo možné vybrat si z několika barev karoserie.|
Zdroj: WheelsAge.org
Modely Shelby GT 350 ročníku 1966 měly trojúhelníková okénka za okny dveří a na bocích před zadními koly byly umístěny otvory k chlazení brzd.|
Zdroj: WheelsAge.org
I v roce 1966 si GT 350 zachoval pro Mustang typické svislé trojité koncové svítilny.|
Zdroj: WheelsAge.org
Většina vozů určených pro půjčovnu Hertz byla černě nalakovaná se zlatými pruhy LeMans na kapotě a střeše.|
Zdroj: WheelsAge.org
Shelby GT 350 z roku 1967 měl novou příď, která dávala vozu agresivnější vzhled.|
Zdroj: WheelsAge.org
Vzadu měl Shelby GT 350 vodorovné zadní svítilny a spoiler na horní hraně ostře useknuté zádi.|
Zdroj: WheelsAge.org
Nová palubní deska měla před volantem kruhový rychloměr a otáčkoměr a další tři menší kruhové přístroje.|
Zdroj: WheelsAge.org
Shelby GT 500 poháněl sedmilitrový motor V8. Se dvěma čtyřkomorovými karburátory Holley a hliníkovým sacím potrubím měl tento motor nejvyšší výkon 360 koní.|
Zdroj: Motor Authority
Shelby Cobra GT 350 se od roku 1968 vyráběla ve Fordově továrně v Los Angeles a v Ionii (Michigan).|
Zdroj: Mecum Auction
Shelby Cobra GT 500 z roku 1968 se od předchůdce lišila jen v detailech (např. zadní svítilny, dvojité výfuky).|
Zdroj: WheelsAge.org