Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Tenký věnec volantu dává do řidičových dlaní všechny potřebné informace od kol. Bez posilovače je to ale těžká dřina.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Vůz byl k dispozici jako třídveřový hatchback a kombi nebo pětidveřový hatchback, později i jako pětidveřové kombi|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Schopnosti hatchbacků v zatáčkách nezůstaly dlouho bez povšimnutí. Simca byla jedním z prvních výrobců, kteří před hatchback mohli dát slovo „hot“.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Modelový rok 1974/1975 přinesl několik změn. Třeba větší zadní svítilny a zapuštěné kliky dveří.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Jeden z prvních moderních hatchbacků se mohl pochlubit i sklopnou zadní lavicí. Vedle převážení větších předmětů se hodila i pro přespávání. Pro čahouny to ale samozřejmě nebylo nic příjemného.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Vodou chlazený čtyřválcový řadový motor uložený vpředu napříč se dvěma ventily na válec pocházel z rodiny Poissy od Georgese Martina.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca se angažovala i v motorsportu. Jedním z nejúspěšnějších modelů byla „tisícovka“ na soutěžích Rallye 2 s výkonem 82 koní.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Simca 1100 GLS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Sklopnou zadní lavici a bohatý zavazadlový prostor demonstroval i jeden z propagačních materiálů.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera