Škoda 120 s předním pohonem? Vážně existuje – a my jsme ji řídili

14/36
Zavřít
  • Škoda 120 s předním pohonem? Vážně existuje – a my jsme ji řídili
    Škoda 120 s předním pohonem? Vážně existuje – a my jsme ji řídili| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Věcný styl konce 70. let... Dobový tisk nejvíce kritizoval malé kontrolky, výbava štítu ale u verze LS ve své době obstála.
    Věcný styl konce 70. let... Dobový tisk nejvíce kritizoval malé kontrolky, výbava štítu ale u verze LS ve své době obstála.| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Vyvážení vozu se hodně povedlo, krásně držel stopu i na zvlněné okresce
    Vyvážení vozu se hodně povedlo, krásně držel stopu i na zvlněné okresce| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Na jízdu bez opěrek hlav a stisku samonavíjecích pásů si člověk musí zase chvíli zvykat
    Na jízdu bez opěrek hlav a stisku samonavíjecích pásů si člověk musí zase chvíli zvykat| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Ergonomie škodovek špatná nebyla, drhlo to hlavně v použitých materiálech
    Ergonomie škodovek špatná nebyla, drhlo to hlavně v použitých materiálech| Zdroj: acz
  • S těmito táhly zápolil před 20-30 lety v autoškole každý motoristický nováček
    S těmito táhly zápolil před 20-30 lety v autoškole každý motoristický nováček| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Zatímco rozvor a vnější rozměry stodvacítky s předním pohonem se nezměnily, vzrostla světlá výška
    Zatímco rozvor a vnější rozměry stodvacítky s předním pohonem se nezměnily, vzrostla světlá výška| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Tak to je ona: jediná existující Škoda 120 s motorem vpředu a s pohonem předních kol
    Tak to je ona: jediná existující Škoda 120 s motorem vpředu a s pohonem předních kol| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Prototyp dostal jen základní čalounění „kufru“, nezakrýval se ani přívod paliva k nádrži
    Prototyp dostal jen základní čalounění „kufru“, nezakrýval se ani přívod paliva k nádrži| Zdroj: acz
  • A vzhůru na nákupy - o takové variabilitě se většině aut ze zemí RVHP ani nezdálo
    A vzhůru na nákupy - o takové variabilitě se většině aut ze zemí RVHP ani nezdálo| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Na pravý podběh se nastěhoval hever, na levý akumulátor, na chladič zbylo místo až před přepážkou oddělující motorový prostor od kokpitu
    Na pravý podběh se nastěhoval hever, na levý akumulátor, na chladič zbylo místo až před přepážkou oddělující motorový prostor od kokpitu| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Uchycení kol na tři šrouby od renaultu převzaly i licenční dacie
    Uchycení kol na tři šrouby od renaultu převzaly i licenční dacie| Zdroj: acz
  • U klasických Š 120 se přední kapota odklápěla do levého boku
    U klasických Š 120 se přední kapota odklápěla do levého boku| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Koncem 70. let stačilo jen levé zpětné zrcátko
    Koncem 70. let stačilo jen levé zpětné zrcátko| Zdroj: acz
  • Verze LS měly dvojitá přední světla
    Verze LS měly dvojitá přední světla| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • ...zatímco zpod zádě vykujuje jen plechová „mulda“ na náhradní kolo
    ...zatímco zpod zádě vykujuje jen plechová „mulda“ na náhradní kolo| Zdroj: acz
  • Pro pamětníky hodně nezvyklý pohled: motor zcela vpředu, za ním převodovka...
    Pro pamětníky hodně nezvyklý pohled: motor zcela vpředu, za ním převodovka...| Zdroj: acz
  • Zavěšení předních kol vzali konstruktéři z Renaultu 12
    Zavěšení předních kol vzali konstruktéři z Renaultu 12| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
Škoda 120 s předním pohonem? Vážně existuje – a my jsme ji řídili
Škoda 120
Věcný styl konce 70. let... Dobový tisk nejvíce kritizoval malé kontrolky, výbava štítu ale u verze LS ve své době obstála.
Škoda 120
Vyvážení vozu se hodně povedlo, krásně držel stopu i na zvlněné okresce
Škoda 120
Na jízdu bez opěrek hlav a stisku samonavíjecích pásů si člověk musí zase chvíli zvykat
Škoda 120
Ergonomie škodovek špatná nebyla, drhlo to hlavně v použitých materiálech
S těmito táhly zápolil před 20-30 lety v autoškole každý motoristický nováček
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Zatímco rozvor a vnější rozměry stodvacítky s předním pohonem se nezměnily, vzrostla světlá výška
Škoda 120
Tak to je ona: jediná existující Škoda 120 s motorem vpředu a s pohonem předních kol
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Prototyp dostal jen základní čalounění „kufru“, nezakrýval se ani přívod paliva k nádrži
A vzhůru na nákupy - o takové variabilitě se většině aut ze zemí RVHP ani nezdálo
Škoda 120
Na pravý podběh se nastěhoval hever, na levý akumulátor, na chladič zbylo místo až před přepážkou oddělující motorový prostor od kokpitu
Škoda 120
Uchycení kol na tři šrouby od renaultu převzaly i licenční dacie
U klasických Š 120 se přední kapota odklápěla do levého boku
Škoda 120
Koncem 70. let stačilo jen levé zpětné zrcátko
Verze LS měly dvojitá přední světla
Škoda 120
Škoda 120
...zatímco zpod zádě vykujuje jen plechová „mulda“ na náhradní kolo
Pro pamětníky hodně nezvyklý pohled: motor zcela vpředu, za ním převodovka...
Zavěšení předních kol vzali konstruktéři z Renaultu 12
Škoda 120