Přehledné palubní desce s pouze nezbytnými ovladači uprostřed dominoval rozměrný rychloměr|
Zdroj: acz
Ovládací prvky vozidla byly přehledně uspořádány. Řadicí páka čtyřstupňové převodovky i ovládání mechanické ruční brzdy nalezly místo na podlaze.|
Zdroj: acz
Budka vozu Škoda 256 B nabízela pohodlný nástup a prostor třem osobám. Široká čalouněná lavice umožňovala nouzové přespání člena posádky.|
Zdroj: acz
Nákladní vůz Škoda 256 B z roku 1945 patří k nejúspěšnějším lehkým užitkovým automobilům z Mladé Boleslavi|
Zdroj: acz
Škoda|
Zdroj: acz
Klasickou koncepcí nákladní vůz Škoda 256 B nijak nevybočoval, řadil se k běžnému evropskému standardu|
Zdroj: acz
Škoda|
Zdroj: acz
Nezbytná výbava vozidel válečných let – tlumená svítilna Notek, rozptylovala světlo pouze před vozem, které ale nebylo pozorovatelné z letadel|
Zdroj: acz
Tak, jak bylo obvyklé, dominoval masce chladiče na přídi vozidla okřídlený šíp, světově proslulý znak automobilky Škoda|
Zdroj: acz