Škoda 256 B: Zapomenutý skvost
10
/
10
Prohlédnout znovu
Škoda 256 B: Zapomenutý skvost
Škoda 256 B: Zapomenutý skvost
|
acz
Přehledné palubní desce s pouze nezbytnými ovladači uprostřed dominoval rozměrný rychloměr
|
acz
Ovládací prvky vozidla byly přehledně uspořádány. Řadicí páka čtyřstupňové převodovky i ovládání mechanické ruční brzdy nalezly místo na podlaze.
|
acz
Budka vozu Škoda 256 B nabízela pohodlný nástup a prostor třem osobám. Široká čalouněná lavice umožňovala nouzové přespání člena posádky.
|
acz
Nákladní vůz Škoda 256 B z roku 1945 patří k nejúspěšnějším lehkým užitkovým automobilům z Mladé Boleslavi
|
acz
Škoda
|
acz
Klasickou koncepcí nákladní vůz Škoda 256 B nijak nevybočoval, řadil se k běžnému evropskému standardu
|
acz
Škoda
|
acz
Nezbytná výbava vozidel válečných let – tlumená svítilna Notek, rozptylovala světlo pouze před vozem, které ale nebylo pozorovatelné z letadel
|
acz
Tak, jak bylo obvyklé, dominoval masce chladiče na přídi vozidla okřídlený šíp, světově proslulý znak automobilky Škoda
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz