Škoda 742 a snadný servis? Martin Vaculík vyvrací pověry

14/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: Svět motorů
  • Klasický rozdělovač byl složitá mechanická součást s vysokými nároky na údržbu. Zde seřízení zdvihu kladívka, kterým se seřizoval úhel sepnutí kontaktu, a tedy i následný odtrh.
    Klasický rozdělovač byl složitá mechanická součást s vysokými nároky na údržbu. Zde seřízení zdvihu kladívka, kterým se seřizoval úhel sepnutí kontaktu, a tedy i následný odtrh.| Zdroj: Svět motorů
  • Zatímco dnešní kulový čep vymění i cvičená opice, ke správné montáži starých svislých byla potřeba až téměř zámečnická dovednost
    Zatímco dnešní kulový čep vymění i cvičená opice, ke správné montáži starých svislých byla potřeba až téměř zámečnická dovednost| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
  • Škoda 120
    Škoda 120| Zdroj: acz
Škoda 120
Klasický rozdělovač byl složitá mechanická součást s vysokými nároky na údržbu. Zde seřízení zdvihu kladívka, kterým se seřizoval úhel sepnutí kontaktu, a tedy i následný odtrh.
Zatímco dnešní kulový čep vymění i cvičená opice, ke správné montáži starých svislých byla potřeba až téměř zámečnická dovednost
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120
Škoda 120