Škoda 935 Dynamic (1935): Proudnicový model měla i Škodovka. Tento je jediný na světě!|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
„Osvědčení ke způsobilosti k jízdě“ z roku 1937 dokládá existenci zkrácené sportovní Škody 935/II|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Do muzejního depozitáře škodovka doputovala v roce 1968 od Banské Bystrice. Původní barvu se při restaurování podařilo obnovit podle nepřestříkané plošky na skryté straně sloupku.|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Dvoulitrový čtyřválcový boxer se dvěma karburátory vyplňuje prostor mezi zadními sedadly a poháněnou nápravou|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Centrální přístrojový štít by usnadnil přestavbu na připravované levostranné řízení. Všimněte si dvojice motorků stíračů i větracích klapek nad nimi.|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Vpředu se sedí vysoko, výplně jsou silné a pohodlné, lavici však nelze podélně posouvat|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Od zadní lavice ke stropu naměříte 910 milimetrů, vpředu ještě o 70 mm více. Ve druhé řadě je spousta místa pro nohy.|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Zapomeňte na přetáčivost tatrovek nebo brouků, škoda s motorem uprostřed se chová velmi čitelně, jede plavně a poměrně dynamicky|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Při délce zhruba odpovídající současnému superbu má Š 935 rozvor dlouhý 3200 mm!|
Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935)|
Zdroj: acz
Ploutvička na zádi měla mimo jiné kompenzovat vliv bočního větru na lehkou příď. Omezený výhled vzad příliš nevadil, rychlý vůz byl málokdy předjížděn.|
Zdroj: acz