Škoda 935 Dynamic (1935): Proudnicový model měla i Škodovka. Tento je jediný na světě!

1/59
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda 935 Dynamic (1935): Proudnicový model měla i Škodovka. Tento je jediný na světě!
    Škoda 935 Dynamic (1935): Proudnicový model měla i Škodovka. Tento je jediný na světě!| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • „Osvědčení ke způsobilosti k jízdě“ z roku 1937 dokládá existenci zkrácené sportovní Škody 935/II
    „Osvědčení ke způsobilosti k jízdě“ z roku 1937 dokládá existenci zkrácené sportovní Škody 935/II| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Do muzejního depozitáře škodovka doputovala v roce 1968 od Banské Bystrice. Původní barvu se při restaurování podařilo obnovit podle nepřestříkané plošky na skryté straně sloupku.
    Do muzejního depozitáře škodovka doputovala v roce 1968 od Banské Bystrice. Původní barvu se při restaurování podařilo obnovit podle nepřestříkané plošky na skryté straně sloupku.| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Dvoulitrový čtyřválcový boxer se dvěma karburátory vyplňuje prostor mezi zadními sedadly a poháněnou nápravou
    Dvoulitrový čtyřválcový boxer se dvěma karburátory vyplňuje prostor mezi zadními sedadly a poháněnou nápravou| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Centrální přístrojový štít by usnadnil přestavbu na připravované levostranné řízení. Všimněte si dvojice motorků stíračů i větracích klapek nad nimi.
    Centrální přístrojový štít by usnadnil přestavbu na připravované levostranné řízení. Všimněte si dvojice motorků stíračů i větracích klapek nad nimi.| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Vpředu se sedí vysoko, výplně jsou silné a pohodlné, lavici však nelze podélně posouvat
    Vpředu se sedí vysoko, výplně jsou silné a pohodlné, lavici však nelze podélně posouvat| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Od zadní lavice ke stropu naměříte 910 milimetrů, vpředu ještě o 70 mm více. Ve druhé řadě je spousta místa pro nohy.
    Od zadní lavice ke stropu naměříte 910 milimetrů, vpředu ještě o 70 mm více. Ve druhé řadě je spousta místa pro nohy.| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Zapomeňte na přetáčivost tatrovek nebo brouků, škoda s motorem uprostřed se chová velmi čitelně, jede plavně a poměrně dynamicky
    Zapomeňte na přetáčivost tatrovek nebo brouků, škoda s motorem uprostřed se chová velmi čitelně, jede plavně a poměrně dynamicky| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Při délce zhruba odpovídající současnému superbu má Š 935 rozvor dlouhý 3200 mm!
    Při délce zhruba odpovídající současnému superbu má Š 935 rozvor dlouhý 3200 mm!| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Ploutvička na zádi měla mimo jiné kompenzovat vliv bočního větru na lehkou příď. Omezený výhled vzad příliš nevadil, rychlý vůz byl málokdy předjížděn.
    Ploutvička na zádi měla mimo jiné kompenzovat vliv bočního větru na lehkou příď. Omezený výhled vzad příliš nevadil, rychlý vůz byl málokdy předjížděn.| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Škoda 935 Dynamic (1935)
    Škoda 935 Dynamic (1935)| Zdroj: acz
  • Důsledně zaoblenou masku, skrývající mohutný chladič, korunuje kapkovitá skulptura s okřídleným šípem
    Důsledně zaoblenou masku, skrývající mohutný chladič, korunuje kapkovitá skulptura s okřídleným šípem| Zdroj: acz
Škoda 935 Dynamic (1935): Proudnicový model měla i Škodovka. Tento je jediný na světě!
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
„Osvědčení ke způsobilosti k jízdě“ z roku 1937 dokládá existenci zkrácené sportovní Škody 935/II
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Do muzejního depozitáře škodovka doputovala v roce 1968 od Banské Bystrice. Původní barvu se při restaurování podařilo obnovit podle nepřestříkané plošky na skryté straně sloupku.
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Dvoulitrový čtyřválcový boxer se dvěma karburátory vyplňuje prostor mezi zadními sedadly a poháněnou nápravou
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Centrální přístrojový štít by usnadnil přestavbu na připravované levostranné řízení. Všimněte si dvojice motorků stíračů i větracích klapek nad nimi.
Škoda 935 Dynamic (1935)
Vpředu se sedí vysoko, výplně jsou silné a pohodlné, lavici však nelze podélně posouvat
Škoda 935 Dynamic (1935)
Od zadní lavice ke stropu naměříte 910 milimetrů, vpředu ještě o 70 mm více. Ve druhé řadě je spousta místa pro nohy.
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Zapomeňte na přetáčivost tatrovek nebo brouků, škoda s motorem uprostřed se chová velmi čitelně, jede plavně a poměrně dynamicky
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Při délce zhruba odpovídající současnému superbu má Š 935 rozvor dlouhý 3200 mm!
Škoda 935 Dynamic (1935)
Ploutvička na zádi měla mimo jiné kompenzovat vliv bočního větru na lehkou příď. Omezený výhled vzad příliš nevadil, rychlý vůz byl málokdy předjížděn.
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Škoda 935 Dynamic (1935)
Důsledně zaoblenou masku, skrývající mohutný chladič, korunuje kapkovitá skulptura s okřídleným šípem