Škoda Auto plánuje rozvoj v Číně a bude pokračovat v investicích
22
/
24
Prohlédnout znovu
Škoda Auto plánuje rozvoj v Číně a bude pokračovat v investicích
Škoda Auto plánuje rozvoj v Číně a bude pokračovat v investicích
|
acz
Palubní deska nedoznala žádných změn, stejně jako v evropské verzi nabízí volitelný digitální přístrojový štít. Dole zploštělý volant má ve vysokém a měkce houpavém SUV spíš stylovou než funkční roli.
|
acz
V ovladačích a palubním systému jsme se navzdory hieroglyfům zorientovali rychle. Pobavila nás protigooglovská aplikace Baidu Connect.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Stejný rozvor, shodné ukotvení sedaček a nižší střecha, přesto se vzadu sedí pohodlně. Opěradlo má výraznější sklon a ve stropě nechybí praktické vybrání.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Za elegantnější siluetu se platí menším kufrem.
|
acz
Čínské škodovky nešetří chromem.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Ostřeji řezané rysy, černá linka pod maskou, štíhlejší zadní lampy i sportovní sedačky dávají Kodiaqu GT svébytný výraz
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?