Škoda Auto plánuje rozvoj v Číně a bude pokračovat v investicích|
Zdroj: acz
Palubní deska nedoznala žádných změn, stejně jako v evropské verzi nabízí volitelný digitální přístrojový štít. Dole zploštělý volant má ve vysokém a měkce houpavém SUV spíš stylovou než funkční roli.|
Zdroj: acz
V ovladačích a palubním systému jsme se navzdory hieroglyfům zorientovali rychle. Pobavila nás protigooglovská aplikace Baidu Connect.|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Stejný rozvor, shodné ukotvení sedaček a nižší střecha, přesto se vzadu sedí pohodlně. Opěradlo má výraznější sklon a ve stropě nechybí praktické vybrání.|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Za elegantnější siluetu se platí menším kufrem.|
Zdroj: acz
Čínské škodovky nešetří chromem.|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Škoda Kodiaq GT|
Zdroj: acz
Ostřeji řezané rysy, černá linka pod maskou, štíhlejší zadní lampy i sportovní sedačky dávají Kodiaqu GT svébytný výraz|
Zdroj: acz