Škoda Eltra 151 L: Elektrický Favorit měl čtystupňovou převodovku

11/43
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Díky eltře jsme poprvé řídili elektromobil s manuální převodovkou. Je to šílený nezvyk, ale auto se ovládá jako běžný favorit, jenže u toho nevrčí motor. Za příplatek se nabízelo nezávislé plynové nebo naftové topení – uplatnění pak našlo i původní tankovací hrdlo.
    Díky eltře jsme poprvé řídili elektromobil s manuální převodovkou. Je to šílený nezvyk, ale auto se ovládá jako běžný favorit, jenže u toho nevrčí motor. Za příplatek se nabízelo nezávislé plynové nebo naftové topení – uplatnění pak našlo i původní tankovací hrdlo.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
    Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Místo benzinové třináctistovky favoritu má eltra pod kapotou stejnosměrný elektromotor Elis Plzeň o výkonu pouhých 15,4 kW. Nevalná dynamika tomu odpovídá.
    Místo benzinové třináctistovky favoritu má eltra pod kapotou stejnosměrný elektromotor Elis Plzeň o výkonu pouhých 15,4 kW. Nevalná dynamika tomu odpovídá.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
    Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Škoda Eltra 151 L
    Škoda Eltra 151 L| Zdroj: Škoda
  • Elektromobily vyráběla Škoda už v roce 1940. Šlo o dětskou verzi popularu, jakýsi prémiový ekvivalent ke šlapacím autíčkům. Automobilka je postavila pro významné klienty, dodnes se prý dochoval tento jediný exemplář.
    Elektromobily vyráběla Škoda už v roce 1940. Šlo o dětskou verzi popularu, jakýsi prémiový ekvivalent ke šlapacím autíčkům. Automobilka je postavila pro významné klienty, dodnes se prý dochoval tento jediný exemplář.| Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Díky eltře jsme poprvé řídili elektromobil s manuální převodovkou. Je to šílený nezvyk, ale auto se ovládá jako běžný favorit, jenže u toho nevrčí motor. Za příplatek se nabízelo nezávislé plynové nebo naftové topení – uplatnění pak našlo i původní tankovací hrdlo.
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Místo benzinové třináctistovky favoritu má eltra pod kapotou stejnosměrný elektromotor Elis Plzeň o výkonu pouhých 15,4 kW. Nevalná dynamika tomu odpovídá.
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Škoda Eltra 151 L
Elektromobily vyráběla Škoda už v roce 1940. Šlo o dětskou verzi popularu, jakýsi prémiový ekvivalent ke šlapacím autíčkům. Automobilka je postavila pro významné klienty, dodnes se prý dochoval tento jediný exemplář.