Díky eltře jsme poprvé řídili elektromobil s manuální převodovkou. Je to šílený nezvyk, ale auto se ovládá jako běžný favorit, jenže u toho nevrčí motor. Za příplatek se nabízelo nezávislé plynové nebo naftové topení – uplatnění pak našlo i původní tankovací hrdlo.|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Místo benzinové třináctistovky favoritu má eltra pod kapotou stejnosměrný elektromotor Elis Plzeň o výkonu pouhých 15,4 kW. Nevalná dynamika tomu odpovídá.|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Elektromobily vyráběla Škoda už v roce 1940. Šlo o dětskou verzi popularu, jakýsi prémiový ekvivalent ke šlapacím autíčkům. Automobilka je postavila pro významné klienty, dodnes se prý dochoval tento jediný exemplář.|
Zdroj: Škoda