Škoda Eltra 151 L: Elektrický Favorit měl čtystupňovou převodovku
24
/
43
Prohlédnout znovu
Škoda Eltra 151 L: Elektrický Favorit měl čtystupňovou převodovku
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Díky eltře jsme poprvé řídili elektromobil s manuální převodovkou. Je to šílený nezvyk, ale auto se ovládá jako běžný favorit, jenže u toho nevrčí motor. Za příplatek se nabízelo nezávislé plynové nebo naftové topení – uplatnění pak našlo i původní tankovací hrdlo.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Místo benzinové třináctistovky favoritu má eltra pod kapotou stejnosměrný elektromotor Elis Plzeň o výkonu pouhých 15,4 kW. Nevalná dynamika tomu odpovídá.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Elektromobily vyráběla Škoda už v roce 1940. Šlo o dětskou verzi popularu, jakýsi prémiový ekvivalent ke šlapacím autíčkům. Automobilka je postavila pro významné klienty, dodnes se prý dochoval tento jediný exemplář.
|
Škoda
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel