Škoda Eltra 151 L: Elektrický Favorit měl čtystupňovou převodovku
31
/
43
Prohlédnout znovu
Škoda Eltra 151 L: Elektrický Favorit měl čtystupňovou převodovku
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Díky eltře jsme poprvé řídili elektromobil s manuální převodovkou. Je to šílený nezvyk, ale auto se ovládá jako běžný favorit, jenže u toho nevrčí motor. Za příplatek se nabízelo nezávislé plynové nebo naftové topení – uplatnění pak našlo i původní tankovací hrdlo.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Místo benzinové třináctistovky favoritu má eltra pod kapotou stejnosměrný elektromotor Elis Plzeň o výkonu pouhých 15,4 kW. Nevalná dynamika tomu odpovídá.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Elektromobily vyráběla Škoda už v roce 1940. Šlo o dětskou verzi popularu, jakýsi prémiový ekvivalent ke šlapacím autíčkům. Automobilka je postavila pro významné klienty, dodnes se prý dochoval tento jediný exemplář.
|
Škoda
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz