Škoda Eltra 151 L: Elektrický Favorit měl čtystupňovou převodovku
39
/
43
Prohlédnout znovu
Škoda Eltra 151 L: Elektrický Favorit měl čtystupňovou převodovku
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Díky eltře jsme poprvé řídili elektromobil s manuální převodovkou. Je to šílený nezvyk, ale auto se ovládá jako běžný favorit, jenže u toho nevrčí motor. Za příplatek se nabízelo nezávislé plynové nebo naftové topení – uplatnění pak našlo i původní tankovací hrdlo.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Místo benzinové třináctistovky favoritu má eltra pod kapotou stejnosměrný elektromotor Elis Plzeň o výkonu pouhých 15,4 kW. Nevalná dynamika tomu odpovídá.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Elektromobily vyráběla Škoda už v roce 1940. Šlo o dětskou verzi popularu, jakýsi prémiový ekvivalent ke šlapacím autíčkům. Automobilka je postavila pro významné klienty, dodnes se prý dochoval tento jediný exemplář.
|
Škoda
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků