Škoda Eltra 151 L: Elektrický Favorit měl čtystupňovou převodovku
40
/
43
Prohlédnout znovu
Škoda Eltra 151 L: Elektrický Favorit měl čtystupňovou převodovku
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Díky eltře jsme poprvé řídili elektromobil s manuální převodovkou. Je to šílený nezvyk, ale auto se ovládá jako běžný favorit, jenže u toho nevrčí motor. Za příplatek se nabízelo nezávislé plynové nebo naftové topení – uplatnění pak našlo i původní tankovací hrdlo.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Místo benzinové třináctistovky favoritu má eltra pod kapotou stejnosměrný elektromotor Elis Plzeň o výkonu pouhých 15,4 kW. Nevalná dynamika tomu odpovídá.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Škoda Eltra 151 L
|
Škoda
Elektromobily vyráběla Škoda už v roce 1940. Šlo o dětskou verzi popularu, jakýsi prémiový ekvivalent ke šlapacím autíčkům. Automobilka je postavila pro významné klienty, dodnes se prý dochoval tento jediný exemplář.
|
Škoda
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí nový tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...