Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Enyaq 80x iV Sportline: Srdce, nebo rozum?
2
/
107
Prohlédnout znovu
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Enyaq 80x iV Sportline: Srdce, nebo rozum?
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Dynamika: Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vzhledově se interiér nezměnil, drobné úpravy ale přinesla aktualizace na software 3.0.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vítané je zobrazení procent na přístrojovém štítu, lehce se změnila grafika multimediálního systému.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ovládání převodovky probíhá pomocí malé páčky, silnější rekuperace je možné kromě pádel dosáhnout zařazením stupně B
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Přibyly také nové možnosti volitelných zkratek na spodní liště displeje. Klávesa pod výdechy klimatizace se základními menu je stejná.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Panoramatické okno dává v kupé verzi více prostoru pro hlavu v obou řadách sedaček, bez něj už mohou mít vyšší postavy (od 190 cm) vzadu trochu problém
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr kupé je velmi podobný tomu v klasické verzi, dokáže ale být hlubší, nebo nabídne praktický organizér. Ve vyšší poloze se po sklopení sedaček vytvoří rovná plocha.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda příliš tenkého krytu dvojitého dna, které je jen 7 mm tenké a snadno se prohne. Liší se i plato kufru, které je uchyceno na pátých dveřích a otvírá se s ním.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Coupé RS standardně obouvá kola o velikosti 235/50 R20 vpředu a 255/45 R20 vzadu. A i nejsilnější enyaq si musí vystačit s bubnovými brzdami vzadu, zastavit přesto umí na 36,7 metru.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Logo RS na enyaqu najdeme na karoserii jen na boční liště za předními blatníky, na tradičním místě na masce chybí, stejně tak zezadu se jím nechlubí
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
S novým softwarem přichází také rychlejší nabíjení stejnosměrným proudem. Všechny verze s výjimkou základního Enyaqu 60 si polepšily o 10 kW na současných 135 kW.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
U všech enyaqů jsou pod volantem schována pádla sloužící k nastavení rekuperace. V každém modu je tak možné si navolit plachtění, nebo tři úrovně brzdění elektromotorem plus automatický režim.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Také klasický enyaq může mít panoramatické okno, které je však menší a vzadu trochu zasahuje do prostoru pro hlavu. I tak je zde místa více než dostatek, a nadto více podélného prostoru.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Také ve výchozím enyaqu má kufr dvě polohy dna (kryt má 2 cm), které se ale liší jen o 6 cm. Ve vyšší poloze se standardně nevytvoří rovná plocha po sklopení sedaček, dno je ale možné posadit do lehce sklopené polohy, kde je plocha souvislá.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?