Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Enyaq 80x iV Sportline: Srdce, nebo rozum?
14
/
107
Prohlédnout znovu
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Enyaq 80x iV Sportline: Srdce, nebo rozum?
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Dynamika: Škoda Enyaq Coupé RS iV vs. Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vzhledově se interiér nezměnil, drobné úpravy ale přinesla aktualizace na software 3.0.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vítané je zobrazení procent na přístrojovém štítu, lehce se změnila grafika multimediálního systému.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ovládání převodovky probíhá pomocí malé páčky, silnější rekuperace je možné kromě pádel dosáhnout zařazením stupně B
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Přibyly také nové možnosti volitelných zkratek na spodní liště displeje. Klávesa pod výdechy klimatizace se základními menu je stejná.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Panoramatické okno dává v kupé verzi více prostoru pro hlavu v obou řadách sedaček, bez něj už mohou mít vyšší postavy (od 190 cm) vzadu trochu problém
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr kupé je velmi podobný tomu v klasické verzi, dokáže ale být hlubší, nebo nabídne praktický organizér. Ve vyšší poloze se po sklopení sedaček vytvoří rovná plocha.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda příliš tenkého krytu dvojitého dna, které je jen 7 mm tenké a snadno se prohne. Liší se i plato kufru, které je uchyceno na pátých dveřích a otvírá se s ním.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Coupé RS standardně obouvá kola o velikosti 235/50 R20 vpředu a 255/45 R20 vzadu. A i nejsilnější enyaq si musí vystačit s bubnovými brzdami vzadu, zastavit přesto umí na 36,7 metru.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Logo RS na enyaqu najdeme na karoserii jen na boční liště za předními blatníky, na tradičním místě na masce chybí, stejně tak zezadu se jím nechlubí
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
S novým softwarem přichází také rychlejší nabíjení stejnosměrným proudem. Všechny verze s výjimkou základního Enyaqu 60 si polepšily o 10 kW na současných 135 kW.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
U všech enyaqů jsou pod volantem schována pádla sloužící k nastavení rekuperace. V každém modu je tak možné si navolit plachtění, nebo tři úrovně brzdění elektromotorem plus automatický režim.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Také klasický enyaq může mít panoramatické okno, které je však menší a vzadu trochu zasahuje do prostoru pro hlavu. I tak je zde místa více než dostatek, a nadto více podélného prostoru.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Také ve výchozím enyaqu má kufr dvě polohy dna (kryt má 2 cm), které se ale liší jen o 6 cm. Ve vyšší poloze se standardně nevytvoří rovná plocha po sklopení sedaček, dno je ale možné posadit do lehce sklopené polohy, kde je plocha souvislá.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq 80x iV Sportline
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. V čínském SAIC Motor