Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Ve znamení drobných rozdílů

1/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Moderně pojatá palubní deska fabie vytváří útulné prostředí. Masu velkého plastu hezky rozbíjí velký vodorovný prolis se stříbrnou lištou uprostřed. Zajímavými prvky jsou dvouramenný volant nebo stínítko přístrojů s nápisem Fabia po stranách. Digitální přístroje s 10,25“ obrazovkou lze dokoupit až od výbavy Style. Vybrat lze z několika povedených zobrazení.
    Moderně pojatá palubní deska fabie vytváří útulné prostředí. Masu velkého plastu hezky rozbíjí velký vodorovný prolis se stříbrnou lištou uprostřed. Zajímavými prvky jsou dvouramenný volant nebo stínítko přístrojů s nápisem Fabia po stranách. Digitální přístroje s 10,25“ obrazovkou lze dokoupit až od výbavy Style. Vybrat lze z několika povedených zobrazení.| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Koncept palubní desky je poplatný roku 2017, kdy se polo představilo. Středový displej je tak zakomponovaný do plastové masy a celá koncepce už vypadá zastarale. Na rozdíl od fabie je však horní část z měkčeného materiálu. U standardních digitálních přístrojů s 8“ obrazovkou lze vybrat z tří jednoduchých zobrazení. Přístrojový štít ale vypadá chudě.
    Koncept palubní desky je poplatný roku 2017, kdy se polo představilo. Středový displej je tak zakomponovaný do plastové masy a celá koncepce už vypadá zastarale. Na rozdíl od fabie je však horní část z měkčeného materiálu. U standardních digitálních přístrojů s 8“ obrazovkou lze vybrat z tří jednoduchých zobrazení. Přístrojový štít ale vypadá chudě.| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Fabia je z malých městských hatchbacků největší, a tak ani nepřekvapí, že posádku hýčká nebývalým prostorem. Všichni cestující mají kolem sebe dostatek místa.
    Fabia je z malých městských hatchbacků největší, a tak ani nepřekvapí, že posádku hýčká nebývalým prostorem. Všichni cestující mají kolem sebe dostatek místa.| Zdroj: Michal Kollert
  • Povedená jsou přední sedadla s dlouhými sedáky. Za příplatek 5500 Kč dostanete i sklopné sedadlo spolujezdce a uvnitř můžete přepravovat až 226 cm dlouhé předměty.
    Povedená jsou přední sedadla s dlouhými sedáky. Za příplatek 5500 Kč dostanete i sklopné sedadlo spolujezdce a uvnitř můžete přepravovat až 226 cm dlouhé předměty.| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Polo je sice postavené na menším základě, posádce ale také nabídne dostatek místa. Šířka kabiny volkswagenu a škodovky je téměř shodná a délka také. Ztrácí jen v oblasti nad hlavami cestujících. I u volkswagenu také chválíme dobře vytvarovaná sedadla, která zajišťují výbornou oporu, a navíc jsou pohodlná.
    Polo je sice postavené na menším základě, posádce ale také nabídne dostatek místa. Šířka kabiny volkswagenu a škodovky je téměř shodná a délka také. Ztrácí jen v oblasti nad hlavami cestujících. I u volkswagenu také chválíme dobře vytvarovaná sedadla, která zajišťují výbornou oporu, a navíc jsou pohodlná.| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Mezi malými městskými hatchbacky fabia dominuje velikostí zavazadelníku o objemu 380 litrů. Za dvojitou podlahu se ale v jejím případě připlácí 3400 Kč a problematické pak bude i využití standardního síťového programu nebo fixační schránky.
    Mezi malými městskými hatchbacky fabia dominuje velikostí zavazadelníku o objemu 380 litrů. Za dvojitou podlahu se ale v jejím případě připlácí 3400 Kč a problematické pak bude i využití standardního síťového programu nebo fixační schránky.| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Za rezervní kolo se připlácí 3900 Kč.
    Za rezervní kolo se připlácí 3900 Kč.| Zdroj: Michal Kollert
  • Kufr pola sice není tak velký, ale i 351 litrů dostačuje. Líbí se nám fi lcové čalounění boků, které fabia nemá, i standardní osazení dvojitou podlahou.
    Kufr pola sice není tak velký, ale i 351 litrů dostačuje. Líbí se nám fi lcové čalounění boků, které fabia nemá, i standardní osazení dvojitou podlahou.| Zdroj: Michal Kollert
  • Praktickým prvkem je výstražný trojúhelník schovaný do víka.
    Praktickým prvkem je výstražný trojúhelník schovaný do víka.| Zdroj: Michal Kollert
  • Za rezervu se u volkswagenu připlácí o něco méně, konkrétně 2600 Kč.
    Za rezervu se u volkswagenu připlácí o něco méně, konkrétně 2600 Kč.| Zdroj: Michal Kollert
  • Přeplňovaný zážehový tříválec 1.0 TSI má výkon 70 kW a točivý moment 175 Nm. Na rozdíl od pola je ve škodovce spojen jen s pětistupňovým manuálem. Jde o příjemného a kultivovaného společníka, který si vystačí s nízkou spotřebou.
    Přeplňovaný zážehový tříválec 1.0 TSI má výkon 70 kW a točivý moment 175 Nm. Na rozdíl od pola je ve škodovce spojen jen s pětistupňovým manuálem. Jde o příjemného a kultivovaného společníka, který si vystačí s nízkou spotřebou.| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Litrový tříválec se v polu chová stejně jako ve fabii. Z nízkých otáček se probouzí letargicky a více ožívá až po překročení 1800 min-1. Potom táhne velmi slušně a někde od 3000 min-1 zajistí oběma malým autům i svižnou jízdu.
    Litrový tříválec se v polu chová stejně jako ve fabii. Z nízkých otáček se probouzí letargicky a více ožívá až po překročení 1800 min-1. Potom táhne velmi slušně a někde od 3000 min-1 zajistí oběma malým autům i svižnou jízdu.| Zdroj: Michal Kollert
  • Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: Michal Kollert
  • Zásadní rozdíl v jízdních vlastnostech představují rozdílná kol. Se širšími pneumatikami je fabia při ostré jízdě stabilnější. Na druhou stranu hůře tlumí nerovnosti.
    Zásadní rozdíl v jízdních vlastnostech představují rozdílná kol. Se širšími pneumatikami je fabia při ostré jízdě stabilnější. Na druhou stranu hůře tlumí nerovnosti.| Zdroj: Michal Kollert
  • S menšími koly a užšími plášti polo lépe fi ltruje hrboly, a přitom zůstává dostatečně stabilní. Kdyby měla fabia stejná kola, chovala by se velmi podobně.
    S menšími koly a užšími plášti polo lépe fi ltruje hrboly, a přitom zůstává dostatečně stabilní. Kdyby měla fabia stejná kola, chovala by se velmi podobně.| Zdroj: Michal Kollert
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Moderně pojatá palubní deska fabie vytváří útulné prostředí. Masu velkého plastu hezky rozbíjí velký vodorovný prolis se stříbrnou lištou uprostřed. Zajímavými prvky jsou dvouramenný volant nebo stínítko přístrojů s nápisem Fabia po stranách. Digitální přístroje s 10,25“ obrazovkou lze dokoupit až od výbavy Style. Vybrat lze z několika povedených zobrazení.
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Koncept palubní desky je poplatný roku 2017, kdy se polo představilo. Středový displej je tak zakomponovaný do plastové masy a celá koncepce už vypadá zastarale. Na rozdíl od fabie je však horní část z měkčeného materiálu. U standardních digitálních přístrojů s 8“ obrazovkou lze vybrat z tří jednoduchých zobrazení. Přístrojový štít ale vypadá chudě.
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Fabia je z malých městských hatchbacků největší, a tak ani nepřekvapí, že posádku hýčká nebývalým prostorem. Všichni cestující mají kolem sebe dostatek místa.
Povedená jsou přední sedadla s dlouhými sedáky. Za příplatek 5500 Kč dostanete i sklopné sedadlo spolujezdce a uvnitř můžete přepravovat až 226 cm dlouhé předměty.
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Polo je sice postavené na menším základě, posádce ale také nabídne dostatek místa. Šířka kabiny volkswagenu a škodovky je téměř shodná a délka také. Ztrácí jen v oblasti nad hlavami cestujících. I u volkswagenu také chválíme dobře vytvarovaná sedadla, která zajišťují výbornou oporu, a navíc jsou pohodlná.
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Mezi malými městskými hatchbacky fabia dominuje velikostí zavazadelníku o objemu 380 litrů. Za dvojitou podlahu se ale v jejím případě připlácí 3400 Kč a problematické pak bude i využití standardního síťového programu nebo fixační schránky.
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Za rezervní kolo se připlácí 3900 Kč.
Kufr pola sice není tak velký, ale i 351 litrů dostačuje. Líbí se nám fi lcové čalounění boků, které fabia nemá, i standardní osazení dvojitou podlahou.
Praktickým prvkem je výstražný trojúhelník schovaný do víka.
Za rezervu se u volkswagenu připlácí o něco méně, konkrétně 2600 Kč.
Přeplňovaný zážehový tříválec 1.0 TSI má výkon 70 kW a točivý moment 175 Nm. Na rozdíl od pola je ve škodovce spojen jen s pětistupňovým manuálem. Jde o příjemného a kultivovaného společníka, který si vystačí s nízkou spotřebou.
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Litrový tříválec se v polu chová stejně jako ve fabii. Z nízkých otáček se probouzí letargicky a více ožívá až po překročení 1800 min-1. Potom táhne velmi slušně a někde od 3000 min-1 zajistí oběma malým autům i svižnou jízdu.
Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Zásadní rozdíl v jízdních vlastnostech představují rozdílná kol. Se širšími pneumatikami je fabia při ostré jízdě stabilnější. Na druhou stranu hůře tlumí nerovnosti.
S menšími koly a užšími plášti polo lépe fi ltruje hrboly, a přitom zůstává dostatečně stabilní. Kdyby měla fabia stejná kola, chovala by se velmi podobně.