Během olympiády bydlel Jirka skoro měsíc u kamaráda na okraji Barcelony. Jeho MTX Roadster stál většinu času před domem a jen měnil stranu ulice podle toho, která strana se ten týden čistila. Jednoho dne našel auto s propíchnutou přední pneumatikou, do Československa se tedy roadster vrátil na rezervě.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
MTX Roadster|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
MTX Roadster|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
MTX Roadster|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
MTX Roadster|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
MTX Roadster|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Při pohledu na archivní fotky se Jirka zhrozil, že měl roadster jen převozní SPZ, navíc překryté plastovým rámečkem, jenž nakonec upadl. Do Prahy se tedy auto vrátilo se značkou za oknem. Na žádných hranicích ale nikdo nic nenamítal a ani policisté si za 2000 km ničeho nevšimli. MTX u celníků vzbuzovalo příjemnou zvědavost, šlo o novinku, o které se tenkrát mezinárodně psalo.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Plátěná střecha s plastovými okny byla na rámu málo vypnutá, takže při rychlejší jízdě plápolala a v autě byl šílený hluk. Pekárkovi ji proto zevnitř víc a víc vycpávali oblečením, do Barcelony nakonec dojeli skoro s prázdným kufrem.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
MTX Roadster|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
MTX Roadster|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
MTX Roadster|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
MTX Roadster|
Zdroj: Svět motorů
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
MTX Roadster|
Zdroj: Metalex
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Jiří Káš
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Tremp|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Favorit|
Zdroj: acz
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 738 - Favorit Coupé|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 784 Savana Combi|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 784 Savana Combi|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 784 Savana Combi|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 784 Savana Furgon|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 784 Savana Furgon|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 786|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 787 prototyp|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 787 Favorit Pick-up|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 787 Favorit Pick-up|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 787 Favorit Pick-up|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 787 Favorit Pick-up|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 787 Favorit Pick-up|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 787 Favorit Pick-up|
Zdroj: Škoda
Škoda Š 787 Favorit Pick-up|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Fun|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Fun|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Fun|
Zdroj: acz
Škoda Favorit Fun|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Fun|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Fun|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Fun|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Fun|
Zdroj: Škoda
MTX Pick-up D.C.|
Zdroj: MTX
Škoda Eltra 151 Pick-up|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 Pick-up|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 Pick-up|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Typ 786 prototyp|
Zdroj: Škoda
Škoda 781 Varia|
Zdroj: Škoda
Škoda 785 Varia|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Místo benzinové třináctistovky favoritu má eltra pod kapotou stejnosměrný elektromotor Elis Plzeň o výkonu pouhých 15,4 kW. Nevalná dynamika tomu odpovídá.|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Škoda Eltra 151 L|
Zdroj: Škoda
Sada čtrnácti olověných akumulátorů, každý s napětím 6 V a kapacitou 160-190 Ah podle přání zákazníka, se rozkládá vpředu i vzadu. Zajišťuje dojezd od 60 do 80 km, auto se nabíjí 12 hodin z běžné zásuvky pomocí prodlužovačky smotané za výklopnou maskou.|
Zdroj: Škoda