Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Vilém Heckel
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: acz
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: acz
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1960)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1960)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1960)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Vilém Heckel
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Felicia (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda 450: Předchůdce slavné Felicie debutoval před 60 lety|
Zdroj: Vilém Heckel pro automobilku Škoda. Archiv společnosti Škoda Auto, ze série propagačních snímků s miss USA Charlottou Sheffield.
Škoda 450|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda 450|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda 450|
Zdroj: Vilém Heckel pro automobilku Škoda. Archiv společnosti Škoda Auto, ze série propagačních snímků s miss USA Charlottou Sheffield.
Škoda 450|
Zdroj: Vilém Heckel pro automobilku Škoda. Archiv společnosti Škoda Auto, ze série propagačních snímků s miss USA Charlottou Sheffield.
Škoda 450|
Zdroj: Vilém Heckel pro automobilku Škoda. Archiv společnosti Škoda Auto, ze série propagačních snímků s miss USA Charlottou Sheffield.
Škoda Felicia|
Zdroj: acz
Škoda Felicia|
Zdroj: acz
Škoda Felicia|
Zdroj: acz
Škoda Felicia|
Zdroj: acz
Škoda Felicia|
Zdroj: acz
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1959)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Super (1960)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1960)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia a Felicia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1961)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1962)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia (1963)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1965)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1967)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Drak (1967)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1969)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1969)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1969)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1969)|
Zdroj: Archiv společnosti Škoda Auto
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi (1963)|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Subtilní sloupek volantu, tenký věnec, drobná táhla ovladačů – ztvárnění palubní desky zaujme jednoduchostí, uspořádání jednotlivých detailů je dodnes přitažlivé|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Na zadní lavici se vinou jediného páru dveří nastupovalo po sklopení opěradel kupředu, prostor dvojici cestujících neomezuje|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Každý z pedálů vyžaduje vyvinutí tlaku do jiného směru|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Zvýšený podvozek by mohlo stařičké Octavii Combi závidět nejedno SUV, vůz byl určen i pro pohyb v méně náročném terénu|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Čtyřválec 1.2 OHV má původ v modelu Popular z roku 1938, později dlouhá desetiletí poháněl užitkovou Škodu 1203|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (1964)|
Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK