Škoda má nové centrum technického vývoje. Postaví až 120 prototypů za rok
37
/
49
Prohlédnout znovu
Škoda má nové centrum technického vývoje. Postaví až 120 prototypů za rok
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda otevírá nové centrum pro stavbu zkušebních vozů a prototypů
|
Škoda
Škoda otevírá nové centrum pro stavbu zkušebních vozů a prototypů
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
Škoda Enyaq
|
Škoda
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu