Škoda Rapid po 100.000 km: Rozebrali jsme ji do šroubku!

26/28
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Rapid po 100.000 km
    Škoda Rapid po 100.000 km| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Vačkové hřídele a vahadla
    Vačkové hřídele a vahadla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Vačkové hřídele a vahadla
    Vačkové hřídele a vahadla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Sací ventil a výfukový ventil
    Sací ventil a výfukový ventil| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zakarbonované sací ventily
    Zakarbonované sací ventily| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Válce bez opotřebení
    Válce bez opotřebení| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Válce bez opotřebení
    Válce bez opotřebení| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Písty a pístní kroužky
    Písty a pístní kroužky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Písty a pístní kroužky
    Písty a pístní kroužky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Písty a pístní kroužky
    Písty a pístní kroužky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Kliková hřídel a „lágry“
    Kliková hřídel a „lágry“| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Kliková hřídel a „lágry“
    Kliková hřídel a „lágry“| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Olejová vana bez úsad
    Olejová vana bez úsad| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Spojka – za 50 000 km neubyla
    Spojka – za 50 000 km neubyla| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dutiny v pořádku
    Dutiny v pořádku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dutiny v pořádku
    Dutiny v pořádku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ztratila se záslepka
    Ztratila se záslepka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Rez podmotorového rámu
    Rez podmotorového rámu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Rez podmotorového rámu
    Rez podmotorového rámu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Vrzající přední příčný stabilizátor
    Vrzající přední příčný stabilizátor| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Vrzající přední příčný stabilizátor
    Vrzající přední příčný stabilizátor| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Turbodmychadlo
    Turbodmychadlo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Turbodmychadlo
    Turbodmychadlo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Přední ramena bez vůlí
    Přední ramena bez vůlí| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Přední ramena bez vůlí
    Přední ramena bez vůlí| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Neuvěřitelné brzdy
    Neuvěřitelné brzdy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Neuvěřitelné brzdy
    Neuvěřitelné brzdy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Neuvěřitelné brzdy
    Neuvěřitelné brzdy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Rapid po 100.000 km
Vačkové hřídele a vahadla
Vačkové hřídele a vahadla
Sací ventil a výfukový ventil
Zakarbonované sací ventily
Válce bez opotřebení
Válce bez opotřebení
Písty a pístní kroužky
Písty a pístní kroužky
Písty a pístní kroužky
Kliková hřídel a „lágry“
Kliková hřídel a „lágry“
Olejová vana bez úsad
Spojka – za 50 000 km neubyla
Dutiny v pořádku
Dutiny v pořádku
Ztratila se záslepka
Rez podmotorového rámu
Rez podmotorového rámu
Vrzající přední příčný stabilizátor
Vrzající přední příčný stabilizátor
Turbodmychadlo
Turbodmychadlo
Přední ramena bez vůlí
Přední ramena bez vůlí
Neuvěřitelné brzdy
Neuvěřitelné brzdy
Neuvěřitelné brzdy