Škoda Rapid po 100.000 km: Rozebrali jsme ji do šroubku!
26
/
28
Přehled fotografií
Zavřít
Škoda Rapid po 100.000 km
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vačkové hřídele a vahadla
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vačkové hřídele a vahadla
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Sací ventil a výfukový ventil
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zakarbonované sací ventily
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Válce bez opotřebení
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Válce bez opotřebení
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kliková hřídel a „lágry“
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kliková hřídel a „lágry“
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Olejová vana bez úsad
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Spojka – za 50 000 km neubyla
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dutiny v pořádku
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dutiny v pořádku
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ztratila se záslepka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Rez podmotorového rámu
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Rez podmotorového rámu
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vrzající přední příčný stabilizátor
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vrzající přední příčný stabilizátor
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Turbodmychadlo
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Turbodmychadlo
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední ramena bez vůlí
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední ramena bez vůlí
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zavřít