Škoda Rapid po 100.000 km: Rozebrali jsme ji do šroubku!
27
/
28
Prohlédnout znovu
Škoda Rapid po 100.000 km: Rozebrali jsme ji do šroubku!
Škoda Rapid po 100.000 km
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vačkové hřídele a vahadla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vačkové hřídele a vahadla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sací ventil a výfukový ventil
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zakarbonované sací ventily
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Válce bez opotřebení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Válce bez opotřebení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kliková hřídel a „lágry“
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kliková hřídel a „lágry“
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Olejová vana bez úsad
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Spojka – za 50 000 km neubyla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dutiny v pořádku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dutiny v pořádku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ztratila se záslepka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rez podmotorového rámu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rez podmotorového rámu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vrzající přední příčný stabilizátor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vrzající přední příčný stabilizátor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Turbodmychadlo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Turbodmychadlo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední ramena bez vůlí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední ramena bez vůlí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane