Škoda Rapid po 100.000 km: Rozebrali jsme ji do šroubku!
28
/
28
Prohlédnout znovu
Škoda Rapid po 100.000 km: Rozebrali jsme ji do šroubku!
Škoda Rapid po 100.000 km
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vačkové hřídele a vahadla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vačkové hřídele a vahadla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sací ventil a výfukový ventil
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zakarbonované sací ventily
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Válce bez opotřebení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Válce bez opotřebení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kliková hřídel a „lágry“
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kliková hřídel a „lágry“
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Olejová vana bez úsad
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Spojka – za 50 000 km neubyla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dutiny v pořádku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dutiny v pořádku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ztratila se záslepka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rez podmotorového rámu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rez podmotorového rámu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vrzající přední příčný stabilizátor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vrzající přední příčný stabilizátor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Turbodmychadlo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Turbodmychadlo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední ramena bez vůlí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední ramena bez vůlí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena