Škoda se vrátila k dvouramennému volantu. Jak vznikal a jakou má výhodu?
10
/
12
Prohlédnout znovu
Škoda se vrátila k dvouramennému volantu. Jak vznikal a jakou má výhodu?
Volant Škoda Octavia
|
Škoda
Volant Škody Felicia
|
Škoda
Volant Škoda Octavia
|
Škoda
Volant Škoda Octavia
|
Škoda
Volant Škoda Octavia
|
Škoda
Volant Škoda Octavia
|
Škoda
Volanty Škoda
|
Škoda
Škoda Octavia e-TEC Combi
|
Škoda
Škoda Octavia
|
Jan R.
Škoda Octavia
|
Škoda
Škoda Octavia Active
|
Škoda
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 7DSG
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším