Škoda T11 byl nadějný projekt trolejbusu vyvíjený s Karosou. Proč se nakonec nevyráběl?
11
/
41
Prohlédnout znovu
Škoda T11 byl nadějný projekt trolejbusu vyvíjený s Karosou. Proč se nakonec nevyráběl?
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
Fixi
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
Archiv Petr Fiala
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Dan
Škoda T11
|
Vojta Kudláč
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Vojta Beneš
Škoda T11
|
Ondřej Pokora
Škoda T11
|
LukinT
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Radek Havlík
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem