Škoda T11 byl nadějný projekt trolejbusu vyvíjený s Karosou. Proč se nakonec nevyráběl?
26
/
41
Prohlédnout znovu
Škoda T11 byl nadějný projekt trolejbusu vyvíjený s Karosou. Proč se nakonec nevyráběl?
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
Fixi
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
Archiv Petr Fiala
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Dan
Škoda T11
|
Vojta Kudláč
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Vojta Beneš
Škoda T11
|
Ondřej Pokora
Škoda T11
|
LukinT
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Radek Havlík
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia