Škoda T11 byl nadějný projekt trolejbusu vyvíjený s Karosou. Proč se nakonec nevyráběl?
33
/
41
Prohlédnout znovu
Škoda T11 byl nadějný projekt trolejbusu vyvíjený s Karosou. Proč se nakonec nevyráběl?
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
Fixi
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
Archiv Petr Fiala
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Dan
Škoda T11
|
Vojta Kudláč
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Vojta Beneš
Škoda T11
|
Ondřej Pokora
Škoda T11
|
LukinT
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Radek Havlík
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu