Škoda T11 byl nadějný projekt trolejbusu vyvíjený s Karosou. Proč se nakonec nevyráběl?
36
/
41
Prohlédnout znovu
Škoda T11 byl nadějný projekt trolejbusu vyvíjený s Karosou. Proč se nakonec nevyráběl?
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
Fixi
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
Archiv Petr Fiala
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Dan
Škoda T11
|
Vojta Kudláč
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Vojta Beneš
Škoda T11
|
Ondřej Pokora
Škoda T11
|
LukinT
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Radek Havlík
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria