Škoda T11 byl nadějný projekt trolejbusu vyvíjený s Karosou. Proč se nakonec nevyráběl?
39
/
41
Prohlédnout znovu
Škoda T11 byl nadějný projekt trolejbusu vyvíjený s Karosou. Proč se nakonec nevyráběl?
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
1965 Škoda T 11 (ŠM11)
|
Škoda
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
Fixi
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
Archiv Petr Fiala
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Petr Fiala
Škoda T11
|
Dan
Škoda T11
|
Vojta Kudláč
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Filip Daněk
Škoda T11
|
manil
Škoda T11
|
Vojta Beneš
Škoda T11
|
Ondřej Pokora
Škoda T11
|
LukinT
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
Škoda T11
|
Radek Havlík
Škoda T11
|
PvvS
Škoda T11
|
Pavel Dvořák
DMC uvádí nový tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem