Škoda vyrobila již 22 milionů aut. To jubilejní ale u nás nekoupíte
7
/
24
Prohlédnout znovu
Škoda vyrobila již 22 milionů aut. To jubilejní ale u nás nekoupíte
Škoda vyrobila již 22 milionů aut
|
Škoda
Palubní deska nedoznala žádných změn, stejně jako v evropské verzi nabízí volitelný digitální přístrojový štít. Dole zploštělý volant má ve vysokém a měkce houpavém SUV spíš stylovou než funkční roli.
|
acz
V ovladačích a palubním systému jsme se navzdory hieroglyfům zorientovali rychle. Pobavila nás protigooglovská aplikace Baidu Connect.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Stejný rozvor, shodné ukotvení sedaček a nižší střecha, přesto se vzadu sedí pohodlně. Opěradlo má výraznější sklon a ve stropě nechybí praktické vybrání.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Ostřeji řezané rysy, černá linka pod maskou, štíhlejší zadní lampy i sportovní sedačky dávají Kodiaqu GT svébytný výraz
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Čínské škodovky nešetří chromem.
|
acz
Za elegantnější siluetu se platí menším kufrem.
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena