Škoda Yeti se narodila skoro před 20 lety. Vzpomeňte na superlativy sněžného muže

49/143
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Yeti
    Škoda Yeti| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti
    Škoda Yeti| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Jedna z nejnápaditějších a nejroztomilejších škodovek v historii automobilky uměla být nejen atraktivním showcarem a odvozeným kabrioletem, ale vedle sériové verze se stihla s prodlouženým rozvorem vypravit i na Dálný východ, a dokonce se proměnila v praktický pracovitý pickup s výrazně prodlouženým rozvorem náprav
    Jedna z nejnápaditějších a nejroztomilejších škodovek v historii automobilky uměla být nejen atraktivním showcarem a odvozeným kabrioletem, ale vedle sériové verze se stihla s prodlouženým rozvorem vypravit i na Dálný východ, a dokonce se proměnila v praktický pracovitý pickup s výrazně prodlouženým rozvorem náprav| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti
    Škoda Yeti| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti
    Škoda Yeti| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti
    Škoda Yeti| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti
    Škoda Yeti| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Přestože Škoda Yeti byla v sériové podobě známá výhradně jako kompaktní SUV, rodina jejích konceptů byla zaměřena především na práci a zábavu. Všech pět vozů dnes patří do ofi ciální sbírky automobilky.
    Přestože Škoda Yeti byla v sériové podobě známá výhradně jako kompaktní SUV, rodina jejích konceptů byla zaměřena především na práci a zábavu. Všech pět vozů dnes patří do ofi ciální sbírky automobilky.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Palubní deska prostých, leč líbivých tvarů upřednostňuje co nejsnazší obsluhu, architektura působí zvláště díky přístrojovému štítu sportovně
    Palubní deska prostých, leč líbivých tvarů upřednostňuje co nejsnazší obsluhu, architektura působí zvláště díky přístrojovému štítu sportovně| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Čtyřmístný interiér nedělá mezi důležitostí cestujících žádné rozdíly, křesla vpředu ani vzadu se ničím neliší
    Čtyřmístný interiér nedělá mezi důležitostí cestujících žádné rozdíly, křesla vpředu ani vzadu se ničím neliší| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Historicky první představená Škody Yeti byla nejodvážnějším projektem designu mladoboleslavské automobilky. Na bázi Fabie II se vývojářům podařilo postavit atraktivní model pro volný čas.
    Historicky první představená Škody Yeti byla nejodvážnějším projektem designu mladoboleslavské automobilky. Na bázi Fabie II se vývojářům podařilo postavit atraktivní model pro volný čas.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • První tovární skici preferovaly téměř jednoprostorovou karoserii, připomínající spíš MPV Č nosných než na popularitě sílící SUV
    První tovární skici preferovaly téměř jednoprostorovou karoserii, připomínající spíš MPV Č nosných než na popularitě sílící SUV| Zdroj: Škoda
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Škoda
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Škoda
  • Dveře zavazadlového prostoru měly protisměrný systém otevírání s kolejnicemi pro uchycení jízdních kol
    Dveře zavazadlového prostoru měly protisměrný systém otevírání s kolejnicemi pro uchycení jízdních kol| Zdroj: Škoda
  • Škoda Yeti Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Concept Car (2005)| Zdroj: Škoda
  • Cyklosport inspiroval tvůrce k vytvoření speciálních kolejnic pro ukotvení jízdních kol. Láhve s pitím v interiéru zase nahradila nádržka na nápoje s dvěma konektory na připojení brček.
    Cyklosport inspiroval tvůrce k vytvoření speciálních kolejnic pro ukotvení jízdních kol. Láhve s pitím v interiéru zase nahradila nádržka na nápoje s dvěma konektory na připojení brček.| Zdroj: Škoda
  • Někdejší šéf montáže prototypů Stanislav Cinkl a šéf výroby prototypů Václav Novák (na snímku zleva)
    Někdejší šéf montáže prototypů Stanislav Cinkl a šéf výroby prototypů Václav Novák (na snímku zleva)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Tmavá palubní deska působí sportovně, světlé syntetické potahy sedadel vnášejí do kabiny luxus. Barevný displej multimediálního systému předběhl dobu.
    Tmavá palubní deska působí sportovně, světlé syntetické potahy sedadel vnášejí do kabiny luxus. Barevný displej multimediálního systému předběhl dobu.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Původní vyjímatelné autorádio umístěné mezi předními sedadly se z modré studie do oranžové bohužel nedostalo. Sice šlo o nefunkční maketu, ale líbila se nám.
    Původní vyjímatelné autorádio umístěné mezi předními sedadly se z modré studie do oranžové bohužel nedostalo. Sice šlo o nefunkční maketu, ale líbila se nám.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Sedadla připomínají spíše lehátka, přesto jsou překvapivě pohodlná. Do plážové buginy bychom je brali hned!
    Sedadla připomínají spíše lehátka, přesto jsou překvapivě pohodlná. Do plážové buginy bychom je brali hned!| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Hardtop, softtop, odnímatelná okna – díky těmto specialitám se koncepční yeti může proměnit z kupé v kabriolet i pickup
    Hardtop, softtop, odnímatelná okna – díky těmto specialitám se koncepční yeti může proměnit z kupé v kabriolet i pickup| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Tovární skica přibližuje typické využití vozu – v případě teoretické sériové verze by šlo o univerzální stylové auto pro mladé
    Tovární skica přibližuje typické využití vozu – v případě teoretické sériové verze by šlo o univerzální stylové auto pro mladé| Zdroj: Škoda
  • Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
    Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)| Zdroj: Škoda
  • Unikátní zadní sedačky po zaklopení do podlahy dotvoří rovnou nákladovou plochu bez omezujících výstupků
    Unikátní zadní sedačky po zaklopení do podlahy dotvoří rovnou nákladovou plochu bez omezujících výstupků| Zdroj: Škoda
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Palubní deska s výhradně analogovým přístrojovým štítem má dodnes líbivou architekturu a využívá obklady vysoké jakosti. Navíc ani po letech nevyšisuje, což bude jednou pro sběratele skvělá zpráva.
    Palubní deska s výhradně analogovým přístrojovým štítem má dodnes líbivou architekturu a využívá obklady vysoké jakosti. Navíc ani po letech nevyšisuje, což bude jednou pro sběratele skvělá zpráva.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Proti výchozí studii o čtyři roky mladší sériový yeti nabobtnal v oblasti převisů. Ztratil však efektní prvky, jako vertikální zadní lampy nebo netradiční kliky.
    Proti výchozí studii o čtyři roky mladší sériový yeti nabobtnal v oblasti převisů. Ztratil však efektní prvky, jako vertikální zadní lampy nebo netradiční kliky.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Vedle kulatých mlhovek se staly nejpřitažlivějším prvkem výstavní studie vysoké vertikální svítilny, v sériové podobě je však bohužel částečně zakryly sloupky
    Vedle kulatých mlhovek se staly nejpřitažlivějším prvkem výstavní studie vysoké vertikální svítilny, v sériové podobě je však bohužel částečně zakryly sloupky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Pohon všech kol u dražších verzí zajišťovala stejně jako u výchozí Octavie II viskózní mezinápravová spojka Haldex, což spolu se světlostí 180 mm přinášelo přesvědčivé terénní schopnosti.
    Pohon všech kol u dražších verzí zajišťovala stejně jako u výchozí Octavie II viskózní mezinápravová spojka Haldex, což spolu se světlostí 180 mm přinášelo přesvědčivé terénní schopnosti.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Škoda
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Zvláštní je, že o 6 cm prodloužený rozvor požadovali zrovna drobní Číňané. Nárůst vnitřního prostoru vzadu byl znát hlavně na dveřních výplních.
    Zvláštní je, že o 6 cm prodloužený rozvor požadovali zrovna drobní Číňané. Nárůst vnitřního prostoru vzadu byl znát hlavně na dveřních výplních.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
    Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Sklopné opěradlo spolujezdce umožňuje využít kabinu k převozu dalších rozměrných zavazadel, případně odložení provozních záznamníků
    Sklopné opěradlo spolujezdce umožňuje využít kabinu k převozu dalších rozměrných zavazadel, případně odložení provozních záznamníků| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Druhá uvažovaná karosářská verze Škody Yeti se jedenáct let po ukončení produkce felicie vrátila k provedení pickup. Karoserie se však natáhla téměř na pětimetrovou délku.
    Druhá uvažovaná karosářská verze Škody Yeti se jedenáct let po ukončení produkce felicie vrátila k provedení pickup. Karoserie se však natáhla téměř na pětimetrovou délku.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Navzdory nekompromisně pracovnímu zaměření nepostrádá pickup Yeti jiskru ani šmrnc, na jeho základech si umíme živě představit novodobého pokračovatele volnočasové Felicie Fun
    Navzdory nekompromisně pracovnímu zaměření nepostrádá pickup Yeti jiskru ani šmrnc, na jeho základech si umíme živě představit novodobého pokračovatele volnočasové Felicie Fun| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Vnější délka korby dosahovala téměř dvoumetrové vzdálenosti, její hloubka 625 milimetrů by byla na trhu unikátní
    Vnější délka korby dosahovala téměř dvoumetrové vzdálenosti, její hloubka 625 milimetrů by byla na trhu unikátní| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Praktický detail představuje pevné třetí brzdové světlo, jež se při převozu dlouhých předmětů nesklopí s víkem. Věříme, že pro sériovou verzi by byl k dispozici široký program plastových výplní.
    Praktický detail představuje pevné třetí brzdové světlo, jež se při převozu dlouhých předmětů nesklopí s víkem. Věříme, že pro sériovou verzi by byl k dispozici široký program plastových výplní.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Na rozdíl od osobního yeti využívá pickup tuhou zadní nápravu s podélnými listovými pery z Volkswagenu Caddy Maxi, rezervní kolo je uloženo pod vozem. O pohon 4x4 se spojkou Haldex však vůz nepřišel.
    Na rozdíl od osobního yeti využívá pickup tuhou zadní nápravu s podélnými listovými pery z Volkswagenu Caddy Maxi, rezervní kolo je uloženo pod vozem. O pohon 4x4 se spojkou Haldex však vůz nepřišel.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Škoda Yeti Pickup (2013)
    Škoda Yeti Pickup (2013)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Yeti Extreme láká na sportovní ztvárnění kabiny, s nouzovým vybavením by navíc obstál i v těžko přístupném terénu
    Yeti Extreme láká na sportovní ztvárnění kabiny, s nouzovým vybavením by navíc obstál i v těžko přístupném terénu| Zdroj: Škoda
  • Sedačky Sparco s pětibodovými bezpečnostními pásy obepnou těla posádky jako kleště
    Sedačky Sparco s pětibodovými bezpečnostními pásy obepnou těla posádky jako kleště| Zdroj: Škoda
  • Před deseti lety vzbudila poprask už třetí tovární studie na téma Yeti, tentokrát šlo o speciál kombinující sportovní a terénní schopnosti
    Před deseti lety vzbudila poprask už třetí tovární studie na téma Yeti, tentokrát šlo o speciál kombinující sportovní a terénní schopnosti| Zdroj: Škoda
  • Směrem dozadu seseknutá střecha vypadá sexy. Na praktické vlastnosti, co největší prostor ani variabilitu se zde však nehraje.
    Směrem dozadu seseknutá střecha vypadá sexy. Na praktické vlastnosti, co největší prostor ani variabilitu se zde však nehraje.| Zdroj: Škoda
  • Tříbarevný motiv laku obkladů i čalounění sedadel působí velmi dynamicky, sportovní atmosféru však vytvářejí především skořepinové sedačky Sparco
    Tříbarevný motiv laku obkladů i čalounění sedadel působí velmi dynamicky, sportovní atmosféru však vytvářejí především skořepinové sedačky Sparco| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • BT Etape (2012)
    BT Etape (2012)| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Pod dvacetipalcovými koly se skrývají mohutné brzdové kotouče, v případě korby se počítalo především s využitím pro volnočasové aktivity
    Pod dvacetipalcovými koly se skrývají mohutné brzdové kotouče, v případě korby se počítalo především s využitím pro volnočasové aktivity| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Škoda Yeti Greenline
    Škoda Yeti Greenline| Zdroj: acz
  • Škoda Yeti Monte Carlo
    Škoda Yeti Monte Carlo| Zdroj: acz
  • Se Škodou Yeti má novozélandské historické vozidlo společnou nejen značku a terénní vizáž, ale také podvozkový základ v modelu Octavia. V tomto případě však klasického tudoru s pohonem zadních kol.
    Se Škodou Yeti má novozélandské historické vozidlo společnou nejen značku a terénní vizáž, ale také podvozkový základ v modelu Octavia. V tomto případě však klasického tudoru s pohonem zadních kol.| Zdroj: Škoda
Škoda Yeti
Škoda Yeti
Jedna z nejnápaditějších a nejroztomilejších škodovek v historii automobilky uměla být nejen atraktivním showcarem a odvozeným kabrioletem, ale vedle sériové verze se stihla s prodlouženým rozvorem vypravit i na Dálný východ, a dokonce se proměnila v praktický pracovitý pickup s výrazně prodlouženým rozvorem náprav
Škoda Yeti
Škoda Yeti
Škoda Yeti
Škoda Yeti
Přestože Škoda Yeti byla v sériové podobě známá výhradně jako kompaktní SUV, rodina jejích konceptů byla zaměřena především na práci a zábavu. Všech pět vozů dnes patří do ofi ciální sbírky automobilky.
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Palubní deska prostých, leč líbivých tvarů upřednostňuje co nejsnazší obsluhu, architektura působí zvláště díky přístrojovému štítu sportovně
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Čtyřmístný interiér nedělá mezi důležitostí cestujících žádné rozdíly, křesla vpředu ani vzadu se ničím neliší
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Historicky první představená Škody Yeti byla nejodvážnějším projektem designu mladoboleslavské automobilky. Na bázi Fabie II se vývojářům podařilo postavit atraktivní model pro volný čas.
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
První tovární skici preferovaly téměř jednoprostorovou karoserii, připomínající spíš MPV Č nosných než na popularitě sílící SUV
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Dveře zavazadlového prostoru měly protisměrný systém otevírání s kolejnicemi pro uchycení jízdních kol
Škoda Yeti Concept Car (2005)
Cyklosport inspiroval tvůrce k vytvoření speciálních kolejnic pro ukotvení jízdních kol. Láhve s pitím v interiéru zase nahradila nádržka na nápoje s dvěma konektory na připojení brček.
Někdejší šéf montáže prototypů Stanislav Cinkl a šéf výroby prototypů Václav Novák (na snímku zleva)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Tmavá palubní deska působí sportovně, světlé syntetické potahy sedadel vnášejí do kabiny luxus. Barevný displej multimediálního systému předběhl dobu.
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Původní vyjímatelné autorádio umístěné mezi předními sedadly se z modré studie do oranžové bohužel nedostalo. Sice šlo o nefunkční maketu, ale líbila se nám.
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Sedadla připomínají spíše lehátka, přesto jsou překvapivě pohodlná. Do plážové buginy bychom je brali hned!
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Hardtop, softtop, odnímatelná okna – díky těmto specialitám se koncepční yeti může proměnit z kupé v kabriolet i pickup
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Tovární skica přibližuje typické využití vozu – v případě teoretické sériové verze by šlo o univerzální stylové auto pro mladé
Škoda Yeti Cabriolet Concept Car (2005)
Unikátní zadní sedačky po zaklopení do podlahy dotvoří rovnou nákladovou plochu bez omezujících výstupků
Škoda Yeti (2009)
Palubní deska s výhradně analogovým přístrojovým štítem má dodnes líbivou architekturu a využívá obklady vysoké jakosti. Navíc ani po letech nevyšisuje, což bude jednou pro sběratele skvělá zpráva.
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Proti výchozí studii o čtyři roky mladší sériový yeti nabobtnal v oblasti převisů. Ztratil však efektní prvky, jako vertikální zadní lampy nebo netradiční kliky.
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Škoda Yeti (2009)
Vedle kulatých mlhovek se staly nejpřitažlivějším prvkem výstavní studie vysoké vertikální svítilny, v sériové podobě je však bohužel částečně zakryly sloupky
Škoda Yeti (2009)
Pohon všech kol u dražších verzí zajišťovala stejně jako u výchozí Octavie II viskózní mezinápravová spojka Haldex, což spolu se světlostí 180 mm přinášelo přesvědčivé terénní schopnosti.
Škoda Yeti (2009)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Zvláštní je, že o 6 cm prodloužený rozvor požadovali zrovna drobní Číňané. Nárůst vnitřního prostoru vzadu byl znát hlavně na dveřních výplních.
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Prodloužená Škoda Yeti pro čínský trh (2014)
Škoda Yeti Pickup (2013)
Škoda Yeti Pickup (2013)
Škoda Yeti Pickup (2013)
Sklopné opěradlo spolujezdce umožňuje využít kabinu k převozu dalších rozměrných zavazadel, případně odložení provozních záznamníků
Škoda Yeti Pickup (2013)
Druhá uvažovaná karosářská verze Škody Yeti se jedenáct let po ukončení produkce felicie vrátila k provedení pickup. Karoserie se však natáhla téměř na pětimetrovou délku.
Škoda Yeti Pickup (2013)
Škoda Yeti Pickup (2013)
Škoda Yeti Pickup (2013)
Navzdory nekompromisně pracovnímu zaměření nepostrádá pickup Yeti jiskru ani šmrnc, na jeho základech si umíme živě představit novodobého pokračovatele volnočasové Felicie Fun
Škoda Yeti Pickup (2013)
Škoda Yeti Pickup (2013)
Vnější délka korby dosahovala téměř dvoumetrové vzdálenosti, její hloubka 625 milimetrů by byla na trhu unikátní
Praktický detail představuje pevné třetí brzdové světlo, jež se při převozu dlouhých předmětů nesklopí s víkem. Věříme, že pro sériovou verzi by byl k dispozici široký program plastových výplní.
Škoda Yeti Pickup (2013)
Škoda Yeti Pickup (2013)
Škoda Yeti Pickup (2013)
Škoda Yeti Pickup (2013)
Na rozdíl od osobního yeti využívá pickup tuhou zadní nápravu s podélnými listovými pery z Volkswagenu Caddy Maxi, rezervní kolo je uloženo pod vozem. O pohon 4x4 se spojkou Haldex však vůz nepřišel.
Škoda Yeti Pickup (2013)
Škoda Yeti Pickup (2013)
Yeti Extreme láká na sportovní ztvárnění kabiny, s nouzovým vybavením by navíc obstál i v těžko přístupném terénu
Sedačky Sparco s pětibodovými bezpečnostními pásy obepnou těla posádky jako kleště
Před deseti lety vzbudila poprask už třetí tovární studie na téma Yeti, tentokrát šlo o speciál kombinující sportovní a terénní schopnosti
Směrem dozadu seseknutá střecha vypadá sexy. Na praktické vlastnosti, co největší prostor ani variabilitu se zde však nehraje.
Tříbarevný motiv laku obkladů i čalounění sedadel působí velmi dynamicky, sportovní atmosféru však vytvářejí především skořepinové sedačky Sparco
BT Etape (2012)
Pod dvacetipalcovými koly se skrývají mohutné brzdové kotouče, v případě korby se počítalo především s využitím pro volnočasové aktivity
Škoda Yeti Greenline
Škoda Yeti Monte Carlo
Se Škodou Yeti má novozélandské historické vozidlo společnou nejen značku a terénní vizáž, ale také podvozkový základ v modelu Octavia. V tomto případě však klasického tudoru s pohonem zadních kol.