První koncept Soletty 750 debutoval v roce 1956 na ženevském autosalonu a lišil se druhého konceptu panoramatickým zadním oknem. |
Zdroj: Karel Haas
Soletta 750 měla vpředu velikou, dopředu vyklápěnou masku chladiče, do které byla zakomponována dvojice kruhových světlometů a směrová světla.|
Zdroj: Wikipedia
Karoserie Soletty 750 byla vyrobena z plastu kromě dveří, které byly plechové.|
Zdroj: auta5p.eu
Soletta 750 měla jednoduchou palubní desku s malým panelem před dvouramenným volantem, na kterém byl umístěn rychloměr.|
Zdroj: auta5p.eu
Dveře byly kvůli úspoře výrobních nákladů stejné. Na levé straně byla proto klika dveří vpředu a závěsy vzadu a na pravé straně naopak.|
Zdroj: Flickr
Svislá stěna zádi byla, stejně jako příď, výklopná se závěsy umístěnými dole a byly na ní umístěny kruhové koncové svítilny a zadní blikače.|
Zdroj: Flickr
Soletta měla jen jeden stěrač předního okna, umístěný uprostřed.|
Zdroj: auta5p.eu
Okna dveří měla posuvná skla.|
Zdroj: auta5p.eu
Velké zadní okno usnadňovalo sledování provozu za vozem.|
Zdroj: auta5p.eu
Koncept vystavený v Ženevě měl také odlišnou přední mřížku a černé nárazníky.|
Zdroj: radical-mag.com
Dveře byly dostatečně široké, takže usnadňovaly přístup k předním i zadním sedadlům.|
Zdroj: Flickr