Spolehlivost vozů Dacia: Má se dacia STK bát?

1/38
Zavřít
  • Spolehlivost vozů Dacia
    Spolehlivost vozů Dacia| Zdroj: Svět motorů
  • TÜV Report přináší v přehledných tabulkách statistiku četnosti závad vozů jednotlivých značek při technických kontrolách německých STK. Textové hodnocení pak čerpá z více zdrojů a leckdy se mýlí. Například u Dacie Duster mluví o sklonech k poruchám vstřikovacích čerpadel u motorů 1.5 dCi. Závadami vstřikování přitom tento motor přestal trpět asi pět let před tím, než byl na trh uveden duster.
    TÜV Report přináší v přehledných tabulkách statistiku četnosti závad vozů jednotlivých značek při technických kontrolách německých STK. Textové hodnocení pak čerpá z více zdrojů a leckdy se mýlí. Například u Dacie Duster mluví o sklonech k poruchám vstřikovacích čerpadel u motorů 1.5 dCi. Závadami vstřikování přitom tento motor přestal trpět asi pět let před tím, než byl na trh uveden duster.| Zdroj: Svět motorů
  • Spolehlivost vozů Dacia
    Spolehlivost vozů Dacia| Zdroj: Svět motorů
  • Spolehlivost vozů Dacia
    Spolehlivost vozů Dacia| Zdroj: Svět motorů
  • Spolehlivost vozů Dacia
    Spolehlivost vozů Dacia| Zdroj: Svět motorů
  • Vůle v podvozku kritizované TÜV jsou záhadou. Přední ramena dacií jsou velmi pevná a jako náhradní díl se prodávají minimálně.
    Vůle v podvozku kritizované TÜV jsou záhadou. Přední ramena dacií jsou velmi pevná a jako náhradní díl se prodávají minimálně.| Zdroj: Svět motorů
  • Obrovskou výhodou vozů Dacia je odolnost brzdových trubek. Takto vypadají v nejkritičtějším místě i u nejstarších loganů.
    Obrovskou výhodou vozů Dacia je odolnost brzdových trubek. Takto vypadají v nejkritičtějším místě i u nejstarších loganů.| Zdroj: Svět motorů
  • Nad mezichladičem stlačeného vzduchu oroseného od oleje české STK mávnou rukou. V Německu je to vážná závada. Situaci přitom vyřeší dva pryžové kroužky za 231 Kč a samozřejmě důkladné očištění.
    Nad mezichladičem stlačeného vzduchu oroseného od oleje české STK mávnou rukou. V Německu je to vážná závada. Situaci přitom vyřeší dva pryžové kroužky za 231 Kč a samozřejmě důkladné očištění.| Zdroj: Svět motorů
  • Nad mezichladičem stlačeného vzduchu oroseného od oleje české STK mávnou rukou. V Německu je to vážná závada. Situaci přitom vyřeší dva pryžové kroužky za 231 Kč a samozřejmě důkladné očištění.
    Nad mezichladičem stlačeného vzduchu oroseného od oleje české STK mávnou rukou. V Německu je to vážná závada. Situaci přitom vyřeší dva pryžové kroužky za 231 Kč a samozřejmě důkladné očištění.| Zdroj: Svět motorů
  • O zhoršené umístění v TÜV se z velké části postarala kauza motoru 1.0 SCe B4D, u nějž do ročníku 2017 pod ventilovým víkem rád unikal olej. Kdo zajel do značkového servisu, tomu to zdarma opravili.
    O zhoršené umístění v TÜV se z velké části postarala kauza motoru 1.0 SCe B4D, u nějž do ročníku 2017 pod ventilovým víkem rád unikal olej. Kdo zajel do značkového servisu, tomu to zdarma opravili.| Zdroj: Svět motorů
  • Spolehlivost vozů Dacia
    Spolehlivost vozů Dacia| Zdroj: Svět motorů
  • U modelů Lodgy (v TÜV pro nízký výskyt nehodnocen) a Dokker umí ureznout táhlo příčného stabilizátoru. Stojí dvě stovky, ale chce to jezdit občas do servisu.
    U modelů Lodgy (v TÜV pro nízký výskyt nehodnocen) a Dokker umí ureznout táhlo příčného stabilizátoru. Stojí dvě stovky, ale chce to jezdit občas do servisu.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozborka jedenáctileté Dacie Logan po 436 613 km byla jednou z nejzajímavějších akcí, co jsme kdy udělali
    Rozborka jedenáctileté Dacie Logan po 436 613 km byla jednou z nejzajímavějších akcí, co jsme kdy udělali| Zdroj: Svět motorů
  • Vůz jsme koupili za 19 500 Kč. Občas nás mrzí, že jsme jej rozebrali a následně dali do šrotu.
    Vůz jsme koupili za 19 500 Kč. Občas nás mrzí, že jsme jej rozebrali a následně dali do šrotu.| Zdroj: Svět motorů
  • Zkušební technik z STK Bohdalec nevěřícně zírá na zcela suchý motor extrémně ojeté dacie
    Zkušební technik z STK Bohdalec nevěřícně zírá na zcela suchý motor extrémně ojeté dacie| Zdroj: Svět motorů
  • TŰV Report 2022
    TŰV Report 2022| Zdroj: Svět motorů
  • Spolehlivost vozů Dacia
    Spolehlivost vozů Dacia| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
  • Dacia Logan
    Dacia Logan| Zdroj: acz
Spolehlivost vozů Dacia
TÜV Report přináší v přehledných tabulkách statistiku četnosti závad vozů jednotlivých značek při technických kontrolách německých STK. Textové hodnocení pak čerpá z více zdrojů a leckdy se mýlí. Například u Dacie Duster mluví o sklonech k poruchám vstřikovacích čerpadel u motorů 1.5 dCi. Závadami vstřikování přitom tento motor přestal trpět asi pět let před tím, než byl na trh uveden duster.
Spolehlivost vozů Dacia
Spolehlivost vozů Dacia
Spolehlivost vozů Dacia
Vůle v podvozku kritizované TÜV jsou záhadou. Přední ramena dacií jsou velmi pevná a jako náhradní díl se prodávají minimálně.
Obrovskou výhodou vozů Dacia je odolnost brzdových trubek. Takto vypadají v nejkritičtějším místě i u nejstarších loganů.
Nad mezichladičem stlačeného vzduchu oroseného od oleje české STK mávnou rukou. V Německu je to vážná závada. Situaci přitom vyřeší dva pryžové kroužky za 231 Kč a samozřejmě důkladné očištění.
Nad mezichladičem stlačeného vzduchu oroseného od oleje české STK mávnou rukou. V Německu je to vážná závada. Situaci přitom vyřeší dva pryžové kroužky za 231 Kč a samozřejmě důkladné očištění.
O zhoršené umístění v TÜV se z velké části postarala kauza motoru 1.0 SCe B4D, u nějž do ročníku 2017 pod ventilovým víkem rád unikal olej. Kdo zajel do značkového servisu, tomu to zdarma opravili.
Spolehlivost vozů Dacia
U modelů Lodgy (v TÜV pro nízký výskyt nehodnocen) a Dokker umí ureznout táhlo příčného stabilizátoru. Stojí dvě stovky, ale chce to jezdit občas do servisu.
Rozborka jedenáctileté Dacie Logan po 436 613 km byla jednou z nejzajímavějších akcí, co jsme kdy udělali
Vůz jsme koupili za 19 500 Kč. Občas nás mrzí, že jsme jej rozebrali a následně dali do šrotu.
Zkušební technik z STK Bohdalec nevěřícně zírá na zcela suchý motor extrémně ojeté dacie
TŰV Report 2022
Spolehlivost vozů Dacia
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan
Dacia Logan