Startování přes kabely: Když je auto bez proudu|
Zdroj: acz
Jak startovat přes kabely|
Zdroj: acz
Jak startovat přes kabely|
Zdroj: acz
Jak startovat přes kabely|
Zdroj: acz
Jak startovat přes kabely|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Některé kabely mívají bezpečné koncovky, jimiž si o sebe či ukostřené části vozidla neškrtnete. Ale zase se hůř uchycují a vinou přechodových odporů často taví.|
Zdroj: acz
Smyslem správného postupu zapojování kabelů je, abyste si neškrtli o sebe vodiči pod proudem. Nechrání vás v tu chvíli žádná pojistka.|
Zdroj: acz
U vozidla s vybitým akumulátorem nepřipojujte minusový kabel přímo na pól. Že by jiskření zapálilo výpary, není moc pravděpodobné. Spíš platí, že upevněním kabelu na motor obejdete hned několik významných přechodových odporů.|
Zdroj: acz
K vyhřívání sedaček se v posledních letech přidává i volant. Nároky na autobaterie rostou. Obrovským spotřebičem je také elektrické vyhřívání čelního skla. Některé vozy jsou tak sebevražedné, že si jej zapínají po každém startu při teplotách pod nulou – i|
Zdroj: acz
Jestliže se baterka z takového „ranního masakru“ nemůže vzpamatovat delší jízdou, spolehlivě klekne.|
Zdroj: acz