Startování přes kabely: Když je auto bez proudu

1/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Startování přes kabely: Když je auto bez proudu
    Startování přes kabely: Když je auto bez proudu| Zdroj: acz
  • Jak startovat přes kabely
    Jak startovat přes kabely| Zdroj: acz
  • Jak startovat přes kabely
    Jak startovat přes kabely| Zdroj: acz
  • Jak startovat přes kabely
    Jak startovat přes kabely| Zdroj: acz
  • Jak startovat přes kabely
    Jak startovat přes kabely| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Některé kabely mívají bezpečné koncovky, jimiž si o sebe či ukostřené části vozidla neškrtnete. Ale zase se hůř uchycují a vinou přechodových odporů často taví.
    Některé kabely mívají bezpečné koncovky, jimiž si o sebe či ukostřené části vozidla neškrtnete. Ale zase se hůř uchycují a vinou přechodových odporů často taví.| Zdroj: acz
  • Smyslem správného postupu zapojování kabelů je, abyste si neškrtli o sebe vodiči pod proudem. Nechrání vás v tu chvíli žádná pojistka.
    Smyslem správného postupu zapojování kabelů je, abyste si neškrtli o sebe vodiči pod proudem. Nechrání vás v tu chvíli žádná pojistka.| Zdroj: acz
  • U vozidla s vybitým akumulátorem nepřipojujte minusový kabel přímo na pól. Že by jiskření zapálilo výpary, není moc pravděpodobné. Spíš platí, že upevněním kabelu na motor obejdete hned několik významných přechodových odporů.
    U vozidla s vybitým akumulátorem nepřipojujte minusový kabel přímo na pól. Že by jiskření zapálilo výpary, není moc pravděpodobné. Spíš platí, že upevněním kabelu na motor obejdete hned několik významných přechodových odporů.| Zdroj: acz
  • K vyhřívání sedaček se v posledních letech přidává i volant. Nároky na autobaterie rostou. Obrovským spotřebičem je také elektrické vyhřívání čelního skla. Některé vozy jsou tak sebevražedné, že si jej zapínají po každém startu při teplotách pod nulou – i
    K vyhřívání sedaček se v posledních letech přidává i volant. Nároky na autobaterie rostou. Obrovským spotřebičem je také elektrické vyhřívání čelního skla. Některé vozy jsou tak sebevražedné, že si jej zapínají po každém startu při teplotách pod nulou – i| Zdroj: acz
  • Jestliže se baterka z takového „ranního masakru“ nemůže vzpamatovat delší jízdou, spolehlivě klekne.
    Jestliže se baterka z takového „ranního masakru“ nemůže vzpamatovat delší jízdou, spolehlivě klekne.| Zdroj: acz
Startování přes kabely: Když je auto bez proudu
Jak startovat přes kabely
Jak startovat přes kabely
Jak startovat přes kabely
Jak startovat přes kabely
Abarth
Některé kabely mívají bezpečné koncovky, jimiž si o sebe či ukostřené části vozidla neškrtnete. Ale zase se hůř uchycují a vinou přechodových odporů často taví.
Smyslem správného postupu zapojování kabelů je, abyste si neškrtli o sebe vodiči pod proudem. Nechrání vás v tu chvíli žádná pojistka.
U vozidla s vybitým akumulátorem nepřipojujte minusový kabel přímo na pól. Že by jiskření zapálilo výpary, není moc pravděpodobné. Spíš platí, že upevněním kabelu na motor obejdete hned několik významných přechodových odporů.
K vyhřívání sedaček se v posledních letech přidává i volant. Nároky na autobaterie rostou. Obrovským spotřebičem je také elektrické vyhřívání čelního skla. Některé vozy jsou tak sebevražedné, že si jej zapínají po každém startu při teplotách pod nulou – i
Jestliže se baterka z takového „ranního masakru“ nemůže vzpamatovat delší jízdou, spolehlivě klekne.