Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vlevo od voliče automatu se nastavují jízdní režimy, které upravují pohon 4x4 (Automatický, Sport, Sníh, Kamení a Písek/ Bláto). Vpravo lze manuálně upravovat světlou výšku v širokém rozmezí 172 až 278 mm. Samostatným tlačítkem se aktivuje redukce.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Líbí se nám předsunutí displeje a využití jeho horní hrany pro klasická tlačítka – mimochodem se zde vypíná třeba asistent pro vedení v jízdních pruzích, který lze deaktivovat jednou provždy|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Atmosférický osmiválec potřebuje pro výraznější akceleraci vytočit alespoň do 3500- -4000 min-1. Dokonale fungující převodovka od ZF sama řadí nahoru při 5600 min-1, v manuálním režimu dovolí 6000 min-1 a zůstává viset v omezovači.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee 4xe 30th Anniversary edition|
Zdroj: Jeep
Jeep Grand Cherokee 4xe 30th Anniversary edition|
Zdroj: Jeep
Jeep Grand Cherokee 4xe 30th Anniversary edition|
Zdroj: Jeep
Jeep Grand Cherokee 4xe 30th Anniversary edition|
Zdroj: Jeep
Jeep Grand Cherokee 4xe 30th Anniversary edition|
Zdroj: Jeep
Jeep Grand Cherokee 4xe 30th Anniversary edition|
Zdroj: Jeep
Jeep Grand Cherokee 4xe 30th Anniversary edition|
Zdroj: Jeep
Jeep Grand Cherokee 4xe 30th Anniversary edition|
Zdroj: Jeep