Studebaker Land Cruiser (1934–1954): Na světové výstavě v Chicagu to začalo

12/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Studebaker Land Cruiser modelového ročníku 1953 navrhl známý designer Raymond Loewy.
    Studebaker Land Cruiser modelového ročníku 1953 navrhl známý designer Raymond Loewy.| Zdroj: Karel Haas
  • Na světové výstavě v Chicagu byl vystaven aerodynamický vůz Pierce-Arrow Silver Arrow, který se nápadně podobal Land Cruiseru.
    Na světové výstavě v Chicagu byl vystaven aerodynamický vůz Pierce-Arrow Silver Arrow, který se nápadně podobal Land Cruiseru.| Zdroj: templeofspeed.cz
  • Studebaker Land Cruiser sklidil pozornost na světové výstavě v Chicagu.
    Studebaker Land Cruiser sklidil pozornost na světové výstavě v Chicagu.| Zdroj: Wikipedia
  • Land Cruiser měl splývavou záď s malým zadním oknem rozděleným třemi příčkami na čtyři části.
    Land Cruiser měl splývavou záď s malým zadním oknem rozděleným třemi příčkami na čtyři části.| Zdroj: Flickr
  • Land Cruiser byl na světové výstavě vystaven také v nadživotní velikosti s délkou přes 24 metrů.
    Land Cruiser byl na světové výstavě vystaven také v nadživotní velikosti s délkou přes 24 metrů.| Zdroj: collections.carli.illinois.edu
  • Studebaker President Skyway Land Cruiser z roku 1941 měl mírně zaoblené přední okno a světlomety zapuštěné v předních blatnících.
    Studebaker President Skyway Land Cruiser z roku 1941 měl mírně zaoblené přední okno a světlomety zapuštěné v předních blatnících.| Zdroj: curbsideclassic.com
  • Studebaker Commander Regal Land Cruiser modelového ročníku 1942.
    Studebaker Commander Regal Land Cruiser modelového ročníku 1942.| Zdroj: automotive-heritage.com
  • Studebaker Land Cruiser ročníku 1947 měl zcela novou karoserii s rozvorem náprav 3 124 mm a délkou 5 293 mm.
    Studebaker Land Cruiser ročníku 1947 měl zcela novou karoserii s rozvorem náprav 3 124 mm a délkou 5 293 mm.| Zdroj: Studebaker
  • Velké zadní okno Land Cruiseru 1947 bylo rozdělené příčkou.
    Velké zadní okno Land Cruiseru 1947 bylo rozdělené příčkou.| Zdroj: Wikipedia
  • Land Cruiser měl širokou masku chladiče, masivní chromované nárazníky a zadní dveře otevírané proti směru jízdy.
    Land Cruiser měl širokou masku chladiče, masivní chromované nárazníky a zadní dveře otevírané proti směru jízdy.| Zdroj: Wikipedia
  • V roce 1950 měl Studebaker Land Cruiser pozměněnou příď a ještě masivnější nárazníky.
    V roce 1950 měl Studebaker Land Cruiser pozměněnou příď a ještě masivnější nárazníky.| Zdroj: Wikipedia
  • Land Cruiser 1950 měl jednoduchou palubní desku se třemi kruhovými přístroji a volant velkého průměru.
    Land Cruiser 1950 měl jednoduchou palubní desku se třemi kruhovými přístroji a volant velkého průměru.| Zdroj: Flickr
  • Land Cruiser 1951 měl pozměněnou příď s mřížkami po stranách středového otvoru.
    Land Cruiser 1951 měl pozměněnou příď s mřížkami po stranách středového otvoru.| Zdroj: caroholic.com
  • V roce 1952 dostal Studebaker Land Cruiser novou širokou přední masku, která již byla předvěstí nové generace.
    V roce 1952 dostal Studebaker Land Cruiser novou širokou přední masku, která již byla předvěstí nové generace.| Zdroj: Flickr
  • Land Cruisery 1953 byly stavěny na stejném podvozku jako kupé Starliner a Starlight.
    Land Cruisery 1953 byly stavěny na stejném podvozku jako kupé Starliner a Starlight.| Zdroj: mad4wheels.com
  • Land Cruiser ročníku 1953 poháněl motor V8 s objemem 3,8 litru a výkonem 122 koní.
    Land Cruiser ročníku 1953 poháněl motor V8 s objemem 3,8 litru a výkonem 122 koní.| Zdroj: Studebaker
  • Rozdělená přední maska Land Cruiseru 1954 měla v obou částech pětici svislých členů.
    Rozdělená přední maska Land Cruiseru 1954 měla v obou částech pětici svislých členů.| Zdroj: Studebaker
  • Modely 1954 dostaly nové silnější bubnové brzdy a motory s výkonem zvýšeným na 127 koní.
    Modely 1954 dostaly nové silnější bubnové brzdy a motory s výkonem zvýšeným na 127 koní.| Zdroj: Flickr
  • Nástupcem Land Cruiseru se stala v roce 1955 čtvrtá generace modelu Studebakeru President, vyráběná v letech 1955 až 1958
    Nástupcem Land Cruiseru se stala v roce 1955 čtvrtá generace modelu Studebakeru President, vyráběná v letech 1955 až 1958| Zdroj: Wikipedia
  • Designer Raymond Loewy pózuje před dvoudveřovým kupé Studebaker Starliner z roku 1953.
    Designer Raymond Loewy pózuje před dvoudveřovým kupé Studebaker Starliner z roku 1953.| Zdroj: studebakermuseum.org
Studebaker Land Cruiser modelového ročníku 1953 navrhl známý designer Raymond Loewy.
Na světové výstavě v Chicagu byl vystaven aerodynamický vůz Pierce-Arrow Silver Arrow, který se nápadně podobal Land Cruiseru.
Studebaker Land Cruiser sklidil pozornost na světové výstavě v Chicagu.
Land Cruiser měl splývavou záď s malým zadním oknem rozděleným třemi příčkami na čtyři části.
Land Cruiser byl na světové výstavě vystaven také v nadživotní velikosti s délkou přes 24 metrů.
Studebaker President Skyway Land Cruiser z roku 1941 měl mírně zaoblené přední okno a světlomety zapuštěné v předních blatnících.
Studebaker Commander Regal Land Cruiser modelového ročníku 1942.
Studebaker Land Cruiser ročníku 1947 měl zcela novou karoserii s rozvorem náprav 3 124 mm a délkou 5 293 mm.
Velké zadní okno Land Cruiseru 1947 bylo rozdělené příčkou.
Land Cruiser měl širokou masku chladiče, masivní chromované nárazníky a zadní dveře otevírané proti směru jízdy.
V roce 1950 měl Studebaker Land Cruiser pozměněnou příď a ještě masivnější nárazníky.
Land Cruiser 1950 měl jednoduchou palubní desku se třemi kruhovými přístroji a volant velkého průměru.
Land Cruiser 1951 měl pozměněnou příď s mřížkami po stranách středového otvoru.
V roce 1952 dostal Studebaker Land Cruiser novou širokou přední masku, která již byla předvěstí nové generace.
Land Cruisery 1953 byly stavěny na stejném podvozku jako kupé Starliner a Starlight.
Land Cruiser ročníku 1953 poháněl motor V8 s objemem 3,8 litru a výkonem 122 koní.
Rozdělená přední maska Land Cruiseru 1954 měla v obou částech pětici svislých členů.
Modely 1954 dostaly nové silnější bubnové brzdy a motory s výkonem zvýšeným na 127 koní.
Nástupcem Land Cruiseru se stala v roce 1955 čtvrtá generace modelu Studebakeru President, vyráběná v letech 1955 až 1958
Designer Raymond Loewy pózuje před dvoudveřovým kupé Studebaker Starliner z roku 1953.