Studebaker Lark (1959–1961): Kompakt, který se marně pokoušel zachránit značku

1/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Oblíbenou verzí bylo dvoudveřové kupé hardtop bez střešních sloupků B.
    Oblíbenou verzí bylo dvoudveřové kupé hardtop bez střešních sloupků B.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Studebaker Lark z roku 1959 měl lichoběžníkovou přední masku s jemným mřížováním a kruhové světlomety v rozích karoserie.
    Studebaker Lark z roku 1959 měl lichoběžníkovou přední masku s jemným mřížováním a kruhové světlomety v rozích karoserie.| Zdroj: Bring a Trailer
  • Studebaker Lark se nabízel ve dvou sériích s řadovým šestiválcem (Lark VI) a vidlicovým osmiválcem (Lark VIII) na obrázku.
    Studebaker Lark se nabízel ve dvou sériích s řadovým šestiválcem (Lark VI) a vidlicovým osmiválcem (Lark VIII) na obrázku.| Zdroj: barnfinds.com
  • Čtyřdveřový sedan Studebaker Lark VIII s výbavou Regal.
    Čtyřdveřový sedan Studebaker Lark VIII s výbavou Regal.| Zdroj: Wheelsage.org
  • O dvoudveřové kombi Studebaker Lark nebyl v roce 1959 velký zájem zákazníků.
    O dvoudveřové kombi Studebaker Lark nebyl v roce 1959 velký zájem zákazníků.| Zdroj: bid.goodingco.com
  • Italský dovozce vozů Studebaker vystavil v roce 1960 na turínském autosalonu koncept Larku podle Lombardiho návrhu.
    Italský dovozce vozů Studebaker vystavil v roce 1960 na turínském autosalonu koncept Larku podle Lombardiho návrhu.| Zdroj: carrozzieri-italiani.com
  • Novinkou modelového roku 1960 bylo čtyřdveřové kombi Studebaker Lark.
    Novinkou modelového roku 1960 bylo čtyřdveřové kombi Studebaker Lark.| Zdroj: forums.aaca.org
  • Šestiválcové kupé hardtop si stále udržovalo zájem zákazníků.
    Šestiválcové kupé hardtop si stále udržovalo zájem zákazníků.| Zdroj: automobilrevue.cz
  • Další novinkou roku 1960 byl kabriolet Studebaker Lark se skládací plátěnou střechou.
    Další novinkou roku 1960 byl kabriolet Studebaker Lark se skládací plátěnou střechou.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Měkce obložená palubní deska měla před volantem nejnutnější přístroje a ovladače a uprostřed rádio.
    Měkce obložená palubní deska měla před volantem nejnutnější přístroje a ovladače a uprostřed rádio.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolet převzal všechny stylistické prvky od dvoudveřového sedanu, včetně chromovaných lišt na bocích a na zádi.
    Kabriolet převzal všechny stylistické prvky od dvoudveřového sedanu, včetně chromovaných lišt na bocích a na zádi.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Čtyřdveřový sedan Studebaker Lark z roku 1960 měl panoramatické zadní okno.
    Čtyřdveřový sedan Studebaker Lark z roku 1960 měl panoramatické zadní okno.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřový sedan Studebaker Lark VI z roku 1960 měl pevné střešní sloupky B.
    Dvoudveřový sedan Studebaker Lark VI z roku 1960 měl pevné střešní sloupky B.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřové kombi Studebaker Lark VIII s výbavou Deluxe mělo dvoudílné zadní víko.
    Dvoudveřové kombi Studebaker Lark VIII s výbavou Deluxe mělo dvoudílné zadní víko.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Pro modelový rok 1961 připravil Studebaker nový čtyřdveřový sedan Cruiser s rozvorem 2 870 mm.
    Pro modelový rok 1961 připravil Studebaker nový čtyřdveřový sedan Cruiser s rozvorem 2 870 mm.| Zdroj: archives.studebakermuseum.org
  • Od čtyřdveřového kombi byla odvozena verze s prodlouženým rozvorem pro taxislužbu, nazývaná Econ-O-Miler.
    Od čtyřdveřového kombi byla odvozena verze s prodlouženým rozvorem pro taxislužbu, nazývaná Econ-O-Miler.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřové kupé Studebaker Lark VI Regal z roku 1961 mělo dvojité světlomety a větrací otvory v zadních sloupcích.
    Dvoudveřové kupé Studebaker Lark VI Regal z roku 1961 mělo dvojité světlomety a větrací otvory v zadních sloupcích.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Prostorné čtyřdveřové kombi Studebaker Lark VIII Regal ročníku 1961.
    Prostorné čtyřdveřové kombi Studebaker Lark VIII Regal ročníku 1961.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Modely Lark druhé generace (1962 a 1963) s rozvorem 2 870 mm přepracoval designer Brooks Stevens do modernější podoby.
    Modely Lark druhé generace (1962 a 1963) s rozvorem 2 870 mm přepracoval designer Brooks Stevens do modernější podoby.| Zdroj: Wheelsage.org
Oblíbenou verzí bylo dvoudveřové kupé hardtop bez střešních sloupků B.
Studebaker Lark z roku 1959 měl lichoběžníkovou přední masku s jemným mřížováním a kruhové světlomety v rozích karoserie.
Studebaker Lark se nabízel ve dvou sériích s řadovým šestiválcem (Lark VI) a vidlicovým osmiválcem (Lark VIII) na obrázku.
Čtyřdveřový sedan Studebaker Lark VIII s výbavou Regal.
O dvoudveřové kombi Studebaker Lark nebyl v roce 1959 velký zájem zákazníků.
Italský dovozce vozů Studebaker vystavil v roce 1960 na turínském autosalonu koncept Larku podle Lombardiho návrhu.
Novinkou modelového roku 1960 bylo čtyřdveřové kombi Studebaker Lark.
Šestiválcové kupé hardtop si stále udržovalo zájem zákazníků.
Další novinkou roku 1960 byl kabriolet Studebaker Lark se skládací plátěnou střechou.
Měkce obložená palubní deska měla před volantem nejnutnější přístroje a ovladače a uprostřed rádio.
Kabriolet převzal všechny stylistické prvky od dvoudveřového sedanu, včetně chromovaných lišt na bocích a na zádi.
Čtyřdveřový sedan Studebaker Lark z roku 1960 měl panoramatické zadní okno.
Dvoudveřový sedan Studebaker Lark VI z roku 1960 měl pevné střešní sloupky B.
Dvoudveřové kombi Studebaker Lark VIII s výbavou Deluxe mělo dvoudílné zadní víko.
Pro modelový rok 1961 připravil Studebaker nový čtyřdveřový sedan Cruiser s rozvorem 2 870 mm.
Od čtyřdveřového kombi byla odvozena verze s prodlouženým rozvorem pro taxislužbu, nazývaná Econ-O-Miler.
Dvoudveřové kupé Studebaker Lark VI Regal z roku 1961 mělo dvojité světlomety a větrací otvory v zadních sloupcích.
Prostorné čtyřdveřové kombi Studebaker Lark VIII Regal ročníku 1961.
Modely Lark druhé generace (1962 a 1963) s rozvorem 2 870 mm přepracoval designer Brooks Stevens do modernější podoby.