Studebaker President (1955–1958): Blížil se neodvratný konec značky

8/19
Zavřít
  • Tvary kupé President Speedster nezapíraly rukopis Raymonda Loewyho.
    Tvary kupé President Speedster nezapíraly rukopis Raymonda Loewyho.| Zdroj: Karel Haas
  • Hardtopových kupé Studebaker President bylo v modelovém roce 1955 vyrobeno 3468 kusů.
    Hardtopových kupé Studebaker President bylo v modelovém roce 1955 vyrobeno 3468 kusů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Sedanů Studebaker President State bylo v roce 1955 vyrobeno 14.634 kusů.
    Sedanů Studebaker President State bylo v roce 1955 vyrobeno 14.634 kusů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Studebaker President State Speedster z roku 1955 měl důkladně přestylizovanou příď.
    Studebaker President State Speedster z roku 1955 měl důkladně přestylizovanou příď.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Panoramatické zadní okno sahalo až do boků.
    Panoramatické zadní okno sahalo až do boků.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Na jednoduché palubní desce byly všechny ručkové přístroje soustředěny před volantem.
    Na jednoduché palubní desce byly všechny ručkové přístroje soustředěny před volantem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Pod kapotou měl Studebaker President Speedster motor V8 s objemem 4,2 litru.
    Pod kapotou měl Studebaker President Speedster motor V8 s objemem 4,2 litru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Čtyřdveřová verze se jmenovala Ultra Vista.
    Čtyřdveřová verze se jmenovala Ultra Vista.| Zdroj: Wikipedia
  • Na širokou mřížku chladiče navazovaly dva postranní otvory. Nad světlomety se objevily chromované stříšky.
    Na širokou mřížku chladiče navazovaly dva postranní otvory. Nad světlomety se objevily chromované stříšky.| Zdroj: car.info
  • Vzadu měl President 1956 svislé koncové svítilny a velké víko kufru sahající až k zadnímu nárazníku.
    Vzadu měl President 1956 svislé koncové svítilny a velké víko kufru sahající až k zadnímu nárazníku.| Zdroj: autoroundup.com
  • Na bocích měl President lištami oddělený pruh nalakovaný bílou barvou, stejně jako rámy oken dveří.
    Na bocích měl President lištami oddělený pruh nalakovaný bílou barvou, stejně jako rámy oken dveří.| Zdroj: Mecum
  • Sedan Studebaker President Classic 1956 měl rozvor 3061 mm a byl dlouhý 5201 mm.
    Sedan Studebaker President Classic 1956 měl rozvor 3061 mm a byl dlouhý 5201 mm.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Do modelového roku 1957 vstoupil Studebaker President s novou přední maskou chladiče, jejíž mřížka byla rozšířena až do boků.
    Do modelového roku 1957 vstoupil Studebaker President s novou přední maskou chladiče, jejíž mřížka byla rozšířena až do boků.| Zdroj: Wikipedia
  • Na bocích zůstala jen jednoduchá lišta a část zadních blatníků byla lakovaná v barvě střechy.
    Na bocích zůstala jen jednoduchá lišta a část zadních blatníků byla lakovaná v barvě střechy.| Zdroj: racingjunk.com
  • Nabídka modelů President 1957 zahrnovala i pětidveřové kombi.
    Nabídka modelů President 1957 zahrnovala i pětidveřové kombi.| Zdroj: car.info
  • Čtyřdveřový sedan President 1958 měl dvojité, vodorovně uspořádané přední světlomety.
    Čtyřdveřový sedan President 1958 měl dvojité, vodorovně uspořádané přední světlomety.| Zdroj: classic.com
  • Vzadu upoutávaly pozornost výrazné ploutve v barvě střechy, do kterých byly šikmo vsazeny koncové svítilny.
    Vzadu upoutávaly pozornost výrazné ploutve v barvě střechy, do kterých byly šikmo vsazeny koncové svítilny.| Zdroj: Bring a Trailer
  • Jednoduchá ale moderní palubní deska měla vše potřebné soustředěno před volantem.
    Jednoduchá ale moderní palubní deska měla vše potřebné soustředěno před volantem.| Zdroj: Bring a Trailer
  • Dvoudveřový hardtop měl rozvor 2959 mm a úměrně tomu se zkrátila délka vozu na 5141 mm.
    Dvoudveřový hardtop měl rozvor 2959 mm a úměrně tomu se zkrátila délka vozu na 5141 mm.| Zdroj: Wikipedia
Tvary kupé President Speedster nezapíraly rukopis Raymonda Loewyho.
Hardtopových kupé Studebaker President bylo v modelovém roce 1955 vyrobeno 3468 kusů.
Sedanů Studebaker President State bylo v roce 1955 vyrobeno 14.634 kusů.
Studebaker President State Speedster z roku 1955 měl důkladně přestylizovanou příď.
Panoramatické zadní okno sahalo až do boků.
Na jednoduché palubní desce byly všechny ručkové přístroje soustředěny před volantem.
Pod kapotou měl Studebaker President Speedster motor V8 s objemem 4,2 litru.
Čtyřdveřová verze se jmenovala Ultra Vista.
Na širokou mřížku chladiče navazovaly dva postranní otvory. Nad světlomety se objevily chromované stříšky.
Vzadu měl President 1956 svislé koncové svítilny a velké víko kufru sahající až k zadnímu nárazníku.
Na bocích měl President lištami oddělený pruh nalakovaný bílou barvou, stejně jako rámy oken dveří.
Sedan Studebaker President Classic 1956 měl rozvor 3061 mm a byl dlouhý 5201 mm.
Do modelového roku 1957 vstoupil Studebaker President s novou přední maskou chladiče, jejíž mřížka byla rozšířena až do boků.
Na bocích zůstala jen jednoduchá lišta a část zadních blatníků byla lakovaná v barvě střechy.
Nabídka modelů President 1957 zahrnovala i pětidveřové kombi.
Čtyřdveřový sedan President 1958 měl dvojité, vodorovně uspořádané přední světlomety.
Vzadu upoutávaly pozornost výrazné ploutve v barvě střechy, do kterých byly šikmo vsazeny koncové svítilny.
Jednoduchá ale moderní palubní deska měla vše potřebné soustředěno před volantem.
Dvoudveřový hardtop měl rozvor 2959 mm a úměrně tomu se zkrátila délka vozu na 5141 mm.