Subaru Legacy RS-RA: Prohnali jsme první auto divize STi!

1/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Upravené Legacy RS překonalo při testování 100 000 km průměrnou rychlostí 223,34 km/h
    Upravené Legacy RS překonalo při testování 100 000 km průměrnou rychlostí 223,34 km/h| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA poznáte třeba podle sportovního volantu Momo Cobra
    Subaru Legacy RS-RA poznáte třeba podle sportovního volantu Momo Cobra| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Základní Subaru RS disponovalo bohatou výbavou. Vedle klimatizace šlo třeba i o vzduchový podvozek a rolovací střešní okno.
    Základní Subaru RS disponovalo bohatou výbavou. Vedle klimatizace šlo třeba i o vzduchový podvozek a rolovací střešní okno.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Říká se, že správné závodní sedadlo vás nepustí, ale zároveň je velmi komfortní. V těchto skořepinách můžete strávit klidně hodiny.
    Říká se, že správné závodní sedadlo vás nepustí, ale zároveň je velmi komfortní. V těchto skořepinách můžete strávit klidně hodiny.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Nejlepší grip přední nápravě zajistíte přibrzďováním levou nohou. Zatáčky tak můžete projíždět obrovskými rychlostmi.
    Nejlepší grip přední nápravě zajistíte přibrzďováním levou nohou. Zatáčky tak můžete projíždět obrovskými rychlostmi.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • I přes svou velmi sportovní náturu je vůz skvěle naladěný i na nezpevněné cesty
    I přes svou velmi sportovní náturu je vůz skvěle naladěný i na nezpevněné cesty| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Poskládat dnes Subaru Legacy RS-RA je záležitost několika měsíců. Připravte se, že díly můžete shánět i po celém světě.
    Poskládat dnes Subaru Legacy RS-RA je záležitost několika měsíců. Připravte se, že díly můžete shánět i po celém světě.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Na původním voze byly patnáctky, zde můžete vidět sedmnáctky Revolution s pneumatikami Bridgestone
    Na původním voze byly patnáctky, zde můžete vidět sedmnáctky Revolution s pneumatikami Bridgestone| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Signifikantní zvuk plochého čtyřválce si nespletete s ničím jiným. O tomto autě navíc víte už z velké dálky.
    Signifikantní zvuk plochého čtyřválce si nespletete s ničím jiným. O tomto autě navíc víte už z velké dálky.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
Upravené Legacy RS překonalo při testování 100 000 km průměrnou rychlostí 223,34 km/h
Subaru Legacy RS-RA poznáte třeba podle sportovního volantu Momo Cobra
Subaru Legacy RS-RA
Základní Subaru RS disponovalo bohatou výbavou. Vedle klimatizace šlo třeba i o vzduchový podvozek a rolovací střešní okno.
Říká se, že správné závodní sedadlo vás nepustí, ale zároveň je velmi komfortní. V těchto skořepinách můžete strávit klidně hodiny.
Subaru Legacy RS-RA
Nejlepší grip přední nápravě zajistíte přibrzďováním levou nohou. Zatáčky tak můžete projíždět obrovskými rychlostmi.
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
I přes svou velmi sportovní náturu je vůz skvěle naladěný i na nezpevněné cesty
Subaru Legacy RS-RA
Poskládat dnes Subaru Legacy RS-RA je záležitost několika měsíců. Připravte se, že díly můžete shánět i po celém světě.
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Na původním voze byly patnáctky, zde můžete vidět sedmnáctky Revolution s pneumatikami Bridgestone
Signifikantní zvuk plochého čtyřválce si nespletete s ničím jiným. O tomto autě navíc víte už z velké dálky.