Subaru: Technologie

4/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Subaru: Technologie
    Subaru: Technologie| Zdroj: acz
  • Stálý pohon všech kol s aktivním mezinápravovým diferenciálem DCCD
    Stálý pohon všech kol s aktivním mezinápravovým diferenciálem DCCD| Zdroj: acz
  • Stálý pohon všech kol s aktivním rozdělováním točivého momentu
    Stálý pohon všech kol s aktivním rozdělováním točivého momentu| Zdroj: acz
  • Subaru
    Subaru| Zdroj: acz
  • Koncepce s protiběžnými písty zásadně snižuje těžiště motoru a pozitivně ovlivňuje jízdní vlastnosti
    Koncepce s protiběžnými písty zásadně snižuje těžiště motoru a pozitivně ovlivňuje jízdní vlastnosti| Zdroj: acz
  • Subaru
    Subaru| Zdroj: acz
  • Subaru
    Subaru| Zdroj: acz
  • „Oči“ celého systému v podobě dvou kamer našly místo hned vedle vnitřního zpětného zrcátka
    „Oči“ celého systému v podobě dvou kamer našly místo hned vedle vnitřního zpětného zrcátka| Zdroj: acz
  • „Oči“ celého systému v podobě dvou kamer našly místo hned vedle vnitřního zpětného zrcátka
    „Oči“ celého systému v podobě dvou kamer našly místo hned vedle vnitřního zpětného zrcátka| Zdroj: acz
  • Outback zabrzdil před překážkou při každém z několika desítek pokusů
    Outback zabrzdil před překážkou při každém z několika desítek pokusů| Zdroj: acz
Subaru: Technologie
Stálý pohon všech kol s aktivním mezinápravovým diferenciálem DCCD
Stálý pohon všech kol s aktivním rozdělováním točivého momentu
Subaru
Koncepce s protiběžnými písty zásadně snižuje těžiště motoru a pozitivně ovlivňuje jízdní vlastnosti
Subaru
Subaru
„Oči“ celého systému v podobě dvou kamer našly místo hned vedle vnitřního zpětného zrcátka
„Oči“ celého systému v podobě dvou kamer našly místo hned vedle vnitřního zpětného zrcátka
Outback zabrzdil před překážkou při každém z několika desítek pokusů