Suzuki V-Strom 1050: Strom zesílil
1
/
29
Prohlédnout znovu
Suzuki V-Strom 1050: Strom zesílil
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
V minulé generaci ještě běhala analogová ručička po stupnici, nyní už je V-Strom plně digitalizovaný. A jak už to bývá, na přímém slunci není čitelnost vždy dokonalá. Nalevo od palubky najdete USB konektor.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pohyb v menu palubního počítače je jednoduchý, stejně jako přepínání jízdních režimů a intenzity kontroly trakce
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chválíme velká zrcátka, ve kterých je dozadu dobře vidět. Na dvouválec se ani moc nechvějí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ve standardní výbavě nechybí výškově stavitelné plexi. Musíte povolit imbusy, u verze XT to jde bez nářadí. Účinnost je tradičně skvělá, prakticky na nás nefoukalo a ve vzpřímené pozici jsme bez problémů atakovali 200 km/h.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kapalinou chlazený vidlicový dvouválec má kořeny v legendárním supersportu TL1000. V aktuální verzi Euro 5 má 79 kW a 100 Nm, výkon vrcholí v 8500 min-1 a spotřeba kolísá mezi 5,5 a 6,5 l/100 km. Má charisma, fajn zvuk a hezky se roztáčí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip