Suzuki V-Strom 1050: Strom zesílil
3
/
29
Prohlédnout znovu
Suzuki V-Strom 1050: Strom zesílil
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
V minulé generaci ještě běhala analogová ručička po stupnici, nyní už je V-Strom plně digitalizovaný. A jak už to bývá, na přímém slunci není čitelnost vždy dokonalá. Nalevo od palubky najdete USB konektor.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pohyb v menu palubního počítače je jednoduchý, stejně jako přepínání jízdních režimů a intenzity kontroly trakce
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chválíme velká zrcátka, ve kterých je dozadu dobře vidět. Na dvouválec se ani moc nechvějí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ve standardní výbavě nechybí výškově stavitelné plexi. Musíte povolit imbusy, u verze XT to jde bez nářadí. Účinnost je tradičně skvělá, prakticky na nás nefoukalo a ve vzpřímené pozici jsme bez problémů atakovali 200 km/h.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kapalinou chlazený vidlicový dvouválec má kořeny v legendárním supersportu TL1000. V aktuální verzi Euro 5 má 79 kW a 100 Nm, výkon vrcholí v 8500 min-1 a spotřeba kolísá mezi 5,5 a 6,5 l/100 km. Má charisma, fajn zvuk a hezky se roztáčí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki V-Strom 1050
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid